شناسهٔ خبر: 48519000 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

عربشاهی: پرسپولیس شایسته قهرمانی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم تراکتور اظهار کرد: پرسپولیس برخلاف بازی‌های قبلی با ۲ مهاجم بازی کرد. بازیکنان پرسپولیس به حریف فشار آوردند و بازی در دست آنها بود. سرخپوشان از خط جلو پرس کردند و اجازه خودنمایی به تراکتوری‌ها ندادند.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس برخلاف جریان بازی گل ساده‌ای از تیم تراکتور دریافت کرد، اما با تعویض‌های گل محمدی در نیمه دوم ورق برگشت و سرخپوشان گل مساوی را زدند و در نهایت با زدن ۲ گل دیگر برنده بازی شدند. پرسپولیسی‌ها نشان دادند که شایسته قهرمانی هستند. آن‌ها با ورود عالیشاه و عبدی به زمین، فوتبال خوبی بازی کردند.

عربشاهی گفت: مهدی عبدی در دیدار با تراکتور با انگیزه بازی کرد. او دوست دارد که توانایی خود را به سرمربی ثابت کند. عبدی عاشق پرسپولیس است. او نشان داد که گلزن تمام عیار است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه  تیم سپاهان با برد در دربی اصفهان شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد، بیان کرد: تیم سپاهان خیلی قوی و محکم بازی می‌کند. این تیم به دنبال قهرمانی است. سپاهانی‌ها سایه به سایه سرخپوشان حرکت می‌کنند.  آن‌ها باید استقلال را شکست دهند و منتظر نتیجه بازی پرسپولیس و پیکان باشند.

او افزود: قهرمانی پرسپولیس هنوز مسجل نشده است و باید پیکان را شکست دهد تا بتواند برای پنجمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر فوتبال شود. شانس پرسپولیس نسبت به سپاهان برای قهرمانی بیشتر است. مدیریت، مربیان و بازیکنان پرسپولیس انرژی دارند تا برای پنجمین بار متوالی قهرمان شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما