شناسهٔ خبر: 48507506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل اوقاف گلستان:

مراسم عید غدیر در گلستان با همگرایی بیشتری برگزار می شود

گرگان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: مراسم عید غدیر در گلستان منسجم تر و با همگرایی بیشتری نسبت به سالهای گذشته برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: طی سنوات گذشته اقدامات خوبی در عید غدیر در استان و شهر دارالمومنین گرگان انجام می‌شد اما انسجام کمتری داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: اما هم اکنون این اقدامات منسجم‌تر شده و دستگاه‌های فرهنگی، تشکل‌های دینی و هیئات مذهبی، موسسه‌ها و سمن‌ها همگراتر شده اند که این امر برکات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: دشمنان در جبهه کفر و باطل خود وفاق و خطوط قرمزی دارد که ما را در تنگنا قرا می‌دهد و از برخی از مسائل خود عدول نمی‌کنند.

سلیمانی فرد گفت: آنها در حمایت از جبهه صهیونیست، هلوکاست و غیره خطوط قرمزی تعیین کرده اند و با خاطیان در این مورد برخورد می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان بیان کرد: لذا ضرورت دارد ما هم بر مبنای گفتمان اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی که منبعث از این معارف است همگرایی بیشتری ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در مراسم عید غدیر باید کارهای کوچک را تقویت کرده و کارهای بزرگی را هم رقم بزنیم گفت: لذا باید فضا را باز کرده تا همه بتوانند هر چند با کمک‌های کوچک در آن شرکت کنند.

سلیمانی فرد گفت: در روایات به عیدی و صله دادن در عید غدیر سفارش شده هرچند که این کار نیکو در جامعه امروز منحصر به سادات است اما از اعمال عید غدیر بوده و به عموم جامعه تعلق دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های دهه ولایت و امامت تأکید کرد.

نظر شما