شناسهٔ خبر: 48504714 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فریدون معینی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اسکوچیچ حساسیت ویژه‌ای برای آماده‌ سازی بازیکنان دارد/ تیم ملی راهی جام جهانی قطر خواهد شد

کارشناس فوتبال گفت: اسکوچیچ و همکارانش در کادر فنی تیم ملی نشان داده‌اند حساسیت ویژه‌ای روی آماده سازی تیم دارند.

صاحب‌خبر -

فریدون معینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط ویژه‌ای که برای تیم ملی تا صعود به جام جهانی حاکم است، اظهار داشت: تیم ملی شرایط ویژه ای را در پیش دارد و تمام تلاش ها بر این است با تدارک و آماده سازی خوب شرایط برای حضور و صعود این تیم به جام جهانی ایجاد شود.

او درخصوص برنامه‌هایی که می‌تواند روند آماده‌سازی تیم ملی را بهتر پیش ببرد، گفت: در حال حاضر لیگ ما هفته های پایانی اش را سپری می‌کند و ملی پوشان شاغل در لیگ در کوران مسابقات هستند. این در حالی است که لژیونرهای ما به خصوص نفرات شاغل در اروپا نیز در حال حاضر در تیم های خود تمرین و مراحل آماده سازی برای فصل های پیش رو را سپری می کنند و این موضوع اتفاق خوبی است که نفرات ملی پوش در کوران بازی ها و اردوهای تدارکاتی قرار دارند. همچنین دراگان اسکوچیچ و همکارانش در کادر فنی نشان داده اند حساسیت ویژه ای روی آماده سازی تیم دارند و تا به امروز برنامه ریزی های خوبی را در این زمینه انجام داده اند که پیش بینی می شود این روند برای مرحله آینده رقابت های جام جهانی نیز ایجاد شده و تیم ملی با آمادگی کامل خود را برای بازی های مهمی که پیش رو می بیند، روانه میدان شود.

او در ادامه تصریح کرد: مهم ترین موضوع در مسیر آماده سازی تیم ملی برای بازی های حساس پیش روی ایجاد هماهنگی و کار تیمی برای تیم ملی است. در حال حاضر با توجه به شرایط خوب جسمانی ملی پوشان، به نظر نمی رسد زمان زیادی برای ایجاد شرایط جسمانی خوب برای تیم نیاز باشد و موضوعی که از اهمیت بیشتری برخوردار است، این است که تیم از نظر هماهنگی کلی و تاکتیکی ارتقا پیدا کند تا کادر فنی بتواند بهترین مدل و سیستم فنی را در تیم پیاده کند.

معینی درخصوص پیش‌بینی‌اش از آینده تیم ملی برای رسیدن به مرحله نهایی جام جهانی به خبرنگار برنا گفت: به اعتقاد من فوتبال اصلا قابل پیش بینی نیست و نمی توان از حالا در مورد نتایج بازی ها صحبت کرد. به هرحال آنچه که مسلم است این است که ما نباید نه حریفی را دست کم بگیریم و نه تیمی را بیش از اندازه بزرگ و غیرقابل شکست بدانیم. پتانسیل بالایی که تیم از نظر فنی و فردی دارد ما را امیدوار می کند برابر حریفانی که بارها سابقه پیروزی و موفقیت برابرشان داشته ایم، دوباره موفق عمل کنیم و بتوانیم بدون دردسر و به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کرده و بار دیگر نام فوتبال کشورمان را در بزرگ ترین تورنمنت فوتبال دنیا را بر سر زبان ها بیاندازیم.

او تاکید کرد: تیم ها برای حضور در تورنمنت های بزرگ مثل جام جهانی نیازمند تدارک و برنامه ریزی مدون هستند و قصور در این زمینه می تواند لطمات جبران ناپذیری را برای هر تیمی داشته باشد. با توجه به تاکید و حساسیت بالای اسکوچیچ و همکاران شان در کادر فنی تیم ملی و با کمک فدراسیون و مدیران ورزشی امیدواریم تیم ملی با بهترین روند آماده سازی برای جام جهانی آماده شود و بتوانیم در بازی های آینده مان در مرحله مقدماتی پیش روی مان، بهترین بازده و نتایج ممکن را به دست آوریم. 4

بیشتر بخوانید:

  • هیچ تیمی در قاره آسیا جلودارمان نیست/ به موفقیت اسکوچیچ خوشبین بودم
  • زمان معرفی رقیب اسکوچیچ مشخص شد

نظر شما