شناسهٔ خبر: 48503945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

پیاده‌روی اربعین در انتظار تصمیم / کمیته‌های ستاد اربعین برای هرگونه برنامه احتمالی آمادگی داشته باشند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی، گفت: هنوز تصمیم نهایی درخصوص مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی اتخاذ نشده و کمیته‌های ستاد اربعین باید آمادگی لازم برای هرگونه تصمیمی را داشته باشند.

صاحب‌خبر -

 بدر شکوهی در نخستین جلسه ستاد اربعین استان در سال 1400 با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم اربعین حسینی، اظهار داشت: این کنگره عظیم معنوی، بزرگترین اجتماع آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان است و برکات فراوانی در راستای وحدت مسلمانان داشته است.

 دبیر ستاد اربعین استان اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران و عراق، هنوز تصمیمات نهایی برای برگزاری یا عدم برگزاری این مراسم گرفته نشده و با این اوصاف همه کمیته‌های ستاد اربعین استان باید آمادگی لازم برای برنامه‌های احتمالی را داشته باشند.
 
وی گفت: پیشنهاد ما این است که در صورت برگزاری این مراسم، اعزام زائران به صورت کاروانی انجام گیرد تا نظارت کافی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ارائه خدمات به زائران صورت گیرد.
 
شکوهی همچنین از صدور پروانه ساختمانی مرکز جامع خدمات‌رسانی به زائران اربعین استان در مرز مهران خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌زودی با جذب منابع مالی توسط خیران، احداث این مرکز در ساحتی بالغ بر 1600 متر مربع آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما