شناسهٔ خبر: 48499907 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

مدرسه تابستانی کشوری آشنایی با اصول پژوهش برگزار می شود

مدرسه تابستانی کشوری آشنایی با اصول پژوهش در در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود و سطح مقدماتی شامل «آشنایی با آیین نامه ها و جوایز دانشجویی»، «جست و جو در منابع الکترونیک علمی»، «آشنایی با نرم افزار EndNote» و «اصول نگرش پروپوزال» است و در سطح پیشرفته، «آشنایی با انواع مقالات»، «اصول نگارش مقالات علمی»، «آشنایی با مجلات» و «آشنایی با نحوه Submit» ارائه می گردد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تبریز، مدرسه تابستانی کشوری آشنایی با اصول پژوهش (از صفر تا صد پژوهش) به همت انجمن های علمی و تشکل های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به صورت مجازی در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می گردد. 

بر اساس این گزارش، این مدرسه تابستانی در در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود و سطح مقدماتی شامل «آشنایی با آیین نامه ها و جوایز دانشجویی»، «جست و جو در منابع الکترونیک علمی»، «آشنایی با نرم افزار EndNote» و «اصول نگرش پروپوزال» است و در سطح پیشرفته، «آشنایی با انواع مقالات»، «اصول نگارش مقالات علمی»، «آشنایی با مجلات» و «آشنایی با نحوه Submit» ارائه می گردد. 

مدرسین مدرسه تابستانی کشوری آشنایی با اصول پژوهش، دکتر امیدرضا تمتاجی، دانشجوی پژوهشگر برجسته کشوری و دانشگاهی و دارنده بیش از ۴۰ مقاله در مجلات ایندکس ISI، و دکتر احسان دادگستر، دانشجوی پژوهشگر برجسته کشوری و دانشگاهی و دارنده بیش از ۲۰ مقاله در مجلات ایندکس ISI، هستند. 

گفتنی است هزینه دوره سطح مقدماتی ۹۰هزار تومان (با تخفیف  ویژه برای اعضای ‌کانال مبلغ ۷۰ هزار تومان) و سطح پیشرفته ۱۱۰هزار تومان (با تخفیف ویژه برای اعضای کانال مبلغ ۸۰ هزار تومان) است و علاقه مندان جهت ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر می توانند با شناسه Amirmasoud۹۷۰۸@ در ارتباط باشند. 

شایان ذکر است مدرسه تابستانی کشوری آشنایی با اصول پژوهش همراه با ارائه گواهی شرکت در دوره توسط انجمن علمی‌ دانشجویان تغذیه علوم پزشکی تبریز است و علاقه مندان برای عضویت در کانال اطلاع رسانی انجمن علمی‌دانشجویان تغذیه علوم پزشکی تبریز می توانند به شناسه tbznut_elmia@ مراجعه کنند. 


 

نظر شما