شناسهٔ خبر: 48498959 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیشنهاد جذاب‌ ویلا برای حفظ ستاره مدنظر سیتی

به نظر می رسد که استون ویلا قصد دارد هر طور که شده جک گریلیش، ستاره مدنظر منچسترسیتی را حفظ کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هر روز شایعات زیادی در رابطه با اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه منچسترسیتی شنیده می‌شود. در روزهای اخیر گفته شد که این باشگاه قصد دارد با ارائه یک پیشنهاد هنگفت به تاتنهام ستاره اول این تیم ملی لندنی یعنی هری کین را به خدمت بگیرد اما قطعاً سیتیزن ها کار دشواری برای نهایی کردن انتقال پیش رو خواهند داشت.

 

اما هری کین تنها هدف نقل و انتقالاتی بزرگ منچسترسیتی در این تابستان محسوب نمی‌شود. جک گریلیش، ستاره استون ویلا و تیم ملی انگلیس، یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی سیتی یعنی پپ گواردیولا به حساب می آید و گفته می شود که او از سران باشگاه درخواست کرده تا هرطور که شده این هافبک خلاق را به خدمت بگیرند.

 

 

 

 

هنوز چهار سال از قرارداد جک گریلیش با استون ویلا باقی مانده و گزارش‌ها حاکی از آن است که سیتی قصد دارد برای جذب او پیشنهاد 100 میلیون یورویی ارائه دهد. با این حال نشریه سال انگلیس گزارش داده که با وجود علاقه جدی سیتی برای جذب گریلیش، باشگاه استون ویلا قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را حفظ کند و در این راستا به او پیشنهاد دستمزد هفتگی 200 هزار پوند را ارائه داده اند؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن گریلیش را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد کرد و رکورد باشگاه استون ویلا به لحاظ پرداخت حقوق را هم می زند.

نظر شما