شناسهٔ خبر: 48498830 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

لیورپول به دنبال مدافع کالیاری

به گزارش کالچو مرکاتو باشگاه لیورپول در نظر دارد سباستین والوکویچ مدافع تیم کالیاری را به خدمت بگیرد.ممکن است این بازیکن ۲۱ ساله با مبلغ حدود ۸ میلیون پوند قابل انتقال باشد.

در شرایطی که گومز و فن دایک دو مدافع مصدوم لیورپول هنوز دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارند، این بازیکن جوان می‌تواند به تقویت خط دفاعی تیم یورگن کلوپ کمک کند.

پیشنهاد نجومی استون ویلا به جک گریلیش برای تمدید قرارداد

جک گریلیش ستاره تیم استون ویلا مورد توجه تیم‌های منچستر سیتی و منچستر یونایتد قرار دارد، اما ویلا تمایلی برای فروش او ندارد و تصمیم دارد با ارائه پیشنهادی هنگفت جک را به تمدید قرارداد راضی کند.

استون ویلا دستمزد هفتگی ۲۵۰ هزار یورویی را برای ستاره ملی پوش خود در نظر گرفته است که به این ترتیب او یکی از پردرآمدترین بازیکنان لیگ جزیره می‌شود.

گریلیش هنوز ۴ سال دیگر با استون ویلا قرارداد دارد، اما منچسترسیتی در تلاش است  با پیشنهادی ۱۰۰ میلیون پوندی او را به خدمت بگیرد.

ویدال در راه فلامینگو

آرتورو ویدال هافبک شیلیایی تیم اینترمیلان در راه بازگشت به فوتبال آمریکای جنوبی و تیم فلامینگو قرار دارد.

این هافبک ۳۴ ساله یکی از بازیکنانی است که اینتر‌میلان حاضر است برای صرفه جویی در هزینه‌های خود او را در فهرست فروش قرار دهد. اینتر حتی حاضر است این هافبک را به صورت بازیکن آزاد راهی تیم دیگری بکند، اما ویدال ترجیح می‌دهد در این تیم بماند.

رقابت آرسنال و تاتنهام بر سر مهاجم لاتزیو

دو تیم انگلیسی تاتنهام و آرسنال برای جذب خواکین کوریا مهاجم تیم لاتزیو با هم رقابت می‌کنند.ظاهرا این بازیکن ۲۵ ساله قصد ترک لاتزیو را دارد. اورتون نیز یکی دیگر از مشتریان او است.

کوریا فصل گذشته در ۲۸ بازی سری آ ۸ گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد.

تمایل بایرن مونیخ برای جذب ورنر

تیمو ورنر هافبک ملی فوتبال آلمان و باشگاه چلسی مورد توجه بایرن‌مونیخ قرار گرفته است.

ورنر که فصل گذشته به چلسی پیوست نتوانست در این تیم به موفقیتی دست یابد و در ۳۵ بازی فقط ۶ گل به ثمر رساند.

یولیان ناگلزمان سرمربی تیم بایرن مونیخ که قبلاً در لایپزیگ با این بازیکن کار کرده مایل است یک بار دیگر او را در تیم خود داشته باشد. گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی نیز با جدایی ورنر موافق است.

ایکاردی در فهرست خرید باشگاه رم

مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن در فهرست خرید ژوزه مورینیو سرمربی رم ایتالیا قرار دارد.

ایکاردی فصل گذشته در ۲۴ بازی در تمام رقابت‌ها ۱۲ گل برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساند و مورینیو او را گزینه مناسبی برای جانشینی ادین ژکو مهاجم جدایی خواه خود می‌داند.

تمایل گریزمان برای پیوستن به یوونتوس

آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی تیم بارسلونا علاقمند است به تیم ایتالیایی یووه بپیوندد.

باشگاه یوونتوس برای انجام این انتقال احتمالی مذاکراتی را با باشگاه بارسلونا انجام داده است. بارسلونا برای کاهش بودجه خود و تمدید قرارداد لیونل مسی مایل است گریزمان را بفروشد.

رم در آستانه جذب بازیکن پالمیراس

ماتیاس وینا بازیکن پالمیراس امروز وارد پایتخت ایتالیا می‌شود تا برای پیوستن به باشگاه آ اس رم در آزمایش‌های پزشکی این تیم شرکت کند.

مبلغ قرارداد این بازیکن ۱۳ میلیون یورو خواهد بود.

دروازه بان تاتنهام به فولام پیوست

پائولو گازانیگا دروازه‌بان آرژانتینی تیم تاتنهام که قراردادش با این تیم به پایان رسیده بود با امضای قراردادی دوساله به تیم فولام پیوست.

ندود: رونالدو در یوونتوس می‌ماند

پاول ندود نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس گفت کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی بیانکونری ها در این باشگاه می‌ماند.

به دنبال عملکرد ضعیف یوونتوس در فصل گذشته شاییعاتی مبنی بر جدایی رونالدو از این تیم به گوش می‌رسید، اما ندود گفت این بازیکن ۳۶ ساله جایی نخواهد رفت و طی چند روز آینده از تعطیلات باز خواهد گشت.

اینترمیلان همچنان به دنبال فروش پریشیچ

باشگاه اینترمیلان امیدوار است که بتواند تابستان سال ایوان پریشیچ ستاره کروات خود را بفروشد. پریشیچ یک سال دیگر با اینتر قرارداد دارد، اما هنوز پیشنهادی برای او به دست اینتر نرسیده است.

اینتر مایل است یک وینگر دیگر به خدمت بگیرد، اما قبل از آن باید بتواند چهار و نیم میلیون یورویی را که بابت دستمزد به پریشیچ می‌پردازد، جبران کند.

قیمت براردی ۴۰ میلیون یورو اعلام شد

باشگاه ساسولو قیمت  فروش دومینیکو براردی بازیکن ملی پوش خود را ۴۰ میلیون یورو  تعیین کرد.

این بازیکن می‌خواهد تابستان امسال ساسولو را ترک کند و تیم‌های چلسی، دورتموند و آث میلان علاقمند به جذب او هستند.

بازیکن لیورپول به فولام پیوست

هری ویلسون بازیکن تیم لیورپول با امضای قراردادی ۴ ساله به ارزش ۱۲ میلیون پوند به فولام پیوست. اگر فولام این بازیکن را به تیم دیگری منتقل کند ۱۵ درصد مبلغ قرارداد به لیورپول خواهد رسید.

کیلینی خواستار امضای قراردادی ۲ ساله با یووه

جورجیو کیلینی که در حال حاضر که قراردادش با یوونتوس به پایان رسیده است و بازیکن آزاد محسوب می‌شود مایل است در این تیم بماند. کیلینی امیدوار است بتواند قراردادی دو ساله با یووه امضاء کند.

تاتنهام به دنبال مارسیال

باشگاه تاتنهام مایل است آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی تیم منچستر یونایتد را به خدمت بگیرد.

منچستر یونایتد به دنبال آن است که مهاجم ملی پوش خود را با ۵۰ میلیون پوند به تیم دیگری منتقل کند و تاتنهام آماده جذب او است، اما مبلغ مدنظر من یونایتد و دستمزد بالای مارسیال ممکن است مانع انجام این انتقال شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما