شناسهٔ خبر: 48494880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه همدان: میزان مشارکت مردم در جشنواره کتابخوانی رضوی چشمگیر است

گروه استانها- نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در جشنواره کتابخوانی رضوی چشمگیر است گفت: والدین فرزندان خود را برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تشویق کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی  ظهر امروز در برنامه  رونمایی از  پوستر یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: جشنواره کتابخوانی رضوی یک رویداد وزین و مهم در حوزه فرهنگ است که به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه  مشارکت و استقبال مردم در این حوزه جای بسیار خوشحالی دارد افزود: میزان مشارکت مردم در دوره‌های گذشته این جشنواره  با توجه به آمار کتابخوانی در کشور بسیار چشمگیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد:  امسال به دلیل وجود دو میلاد حضرت ولیعصر(عج) در ابتدا و انتهای سال بخش ویژه جشنواره به امام زمان(عج) اختصاص یافته است که این اتفاق بزرگ و مهمی است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره کتاب‌هایی با محتوای مناسب و مرتبط با موضوع رضوی و مهدویت در سنین مختلف در نظر گرفته شده است مطرح کرد: خوشبختانه فایل‌ها الکترونیکی کتاب‌ها نیز در این جشنواره در دسترس همگان قرار دارد.

شعبانی با این توضیح که فرصت خوبی است که خانواده‌ها با همراهی یکدیگر در این جشنواره کتابخوانی شرکت کنند گفت: خوب است والدین ضمن تشویق فرزندان خود برای شرکت در این رویداد،  خودشان نیز می‌توانند از آن بهره ببرند.

انتهای پیام/742/ ع

 

نظر شما