شناسهٔ خبر: 48482151 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

سرپوش فوتبالی

گلایه‌های مجیدی و بازیکنان استقلال از وضعیت موجود: دیگر پاداش نقدی هم چاره کار نیست!/ آبی پوشان با قول و تعهد مددی راهی قائمشهر شدند

سرمربی و بازیکنان استقلال از وضعیت نامساعد مالی باشگاه گلایه‌مند هستند و به نظر می‌رسد کاسه صبر آنها لبریز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزاش میزان، نارضایتی بازیکنان استقلال نسبت به وضعیت مالی اتفاق جدیدی نیست، اما اعتصاب بازیکنان این باشگاه و عدم حضور در تمرینات نشان‌دهنده این واقعیت است که کادر فنی و بازیکنان استقلال نسبت به وضعیت موجود رضایت ندارند و این اتفاق می‌تواند تبعات ناخوشایندی را برای باشگاه استقلال داشته باشد، هرچند مسؤلان باشگاه تلاش کردند با تکیه بر کمک مالی کارگزار اعتصاب و اعتراض بازیکنان را کنترل کنند، اما انگار این اتفاق هم نتوانست شرایط را تغییر دهد.

گویا ماجرا به قدری وخیم شده که دیگر فرهاد مجیدی نیز از تلاش برای متقاعد کردن بازیکنان مایوس شده دست کشیده و به برخی نزدیکان خود گفته است دیگر نمی‌توان با تزریق پاداش بازیکنان را آرام نگه داشت، طبیعی است بازیکنان هم صبر و تحملی دارند، اما وقتی هیچ احترامی نمی‌بینند دیگر نمی‌توان توقع داشت آنها صبوری به خرج دهند!

گفته می‌شود، بازیکنان استقلال در گفت‌وگو‌های خصوصی خود عنوان کردند پرداخت ده درصد از قرارداد چه دردی از زندگی ما حل می‌کند، تکلیف چک‌های ما که یک به یک برگشت می‌خورد، چه می‌شود؟ کاملا طبیعی است که این مدیریت امکان تامین منابع مالی را ندارد!

با این شرایط به نظر می‌رسد کار برای آبی‌پوشان در ادامه رقابت‌ها بسیار سخت خواهد شد، به ویژه حالا که فرهاد مجیدی هم متوجه شده بازیکنان استقلال دیگر تحمل شرایط را ندارند و پرداخت پاداش‌های نقدی هم کارساز نیست.

با این حال فرهاد مجیدی با کمک دوستانش در تلاش است برای دیدار‌های باقیمانده لیگ برتر و جام حذفی منابع لازم جهت پرداخت پاداش به بازیکنان را فراهم سازد تا به این شکل مشکلات مدیریتی و مالی خللی در نتیجه‌گیری تیم ایجاد نکند تا استقلال در پایان فصل بتواند به جام قهرمانی رقابت‌های حذفی دست پیدا کند.

***

***

۴ بازیکن استقلال در تهران ماندنی شدند/ غیبت ۴ ستاره آبی پوش در بازی با نساجی

فارس نوشت: آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از سفر به قائمشهر در شرایطی برگزار شد که بازیکنان پیش از تمرین جلسه ای را مدیرعامل این باشگاه برگزار کرده و صحبت های خود را پیرامون مسائل مالی به مددی منتقل کردند. قرار شد بعد از این دیدار تعدادی از بازیکنان جلسه ای را با مدیریت باشگاه برگزار و مشکلات خود را پیگیری کنند.

استقلالی ها امروز در شرایطی در مجموعه انقلاب حضور پیدا کردند که در ابتدا حاضر به برگزاری تمرین نشدند و اعلام کردند حاضر نیستند راهی قائمشهر شوند. بعد از این اتفاق مجیدی با بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست تمرین امروز برگزار شود اما بازیکنان اعلام کردند تنها در صورت اتمام حجت با مددی حاضر به تمرین و سفر به قائمشهر هستند.

با گذشت ۳۰ دقیقه احمد مددی در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد و با بازیکنان صحبت کرد. مدیرعامل استقلال در خصوص مشکلات مالی بازیکنان و خواسته های آنها با بازیکنان صحبت کرد و تعهد داد بعد از بازی با نساجی بازیکنان در محل باشگاه حاضر شده و پیرامون اختلاف حساب ها جلسه ای میان طرفین برگزار شود.

با پایان تمرین امروز و با نظر فرهاد مجیدی بازیکنانی مثل مهدی قائدی، سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته و محمد حسین مرادمند با آبی پوشان راهی قائمشهر نشدند. در این بین دیاباته به دلیل عدم آمادگی تیمش را همراهی نکرد.

فرهاد مجیدی قصد دارد برای مرحله نیمه نهایی جام حذفی به چند بازیکن این تیم استراحت بدهد و به همین دلیل برخی بازیکنان با این تیم عازم قائمشهر نشدند.

در نهایت بعد از جلسه با احمد مددی بازیکنان استقلال راضی به تمرین تاکتیکی یک ساعته و بعد از پایان تمرین با اتوبوس راهی قائمشهر شدند.

تیم فوتبال استقلال فردا در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

نظر شما