شناسهٔ خبر: 48472397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار ایلام:

زیرساخت های اربعین باید برای ۵۰ سال آینده پیش بینی شود

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: اجرای زیرساخت های اربعین باید طولانی مدت و حداقل برای ۵۰ سال آینده در نظر گرفته شود چراکه ما بیش از ۱۷ سال اربعین را در فصل گرما در مهران خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، احمد کرمی روز شنبه در نشست قرارگاه ویژه اربعین با حضور مدیر بازرسی و دبیر ستاد اربعین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه زمان اندکی تا اجرای برگزاری کنگره عظیم اربعین داریم، اظهار داشت: مدیران اجرایی باید به صورت میدانی و هفتگی نسبت به پیگیری پروژه های اربعین اقدام کنند تا بتوانیم این پروژه ها را برای اربعین ۱۴۰۰ در اختیار داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نشست های قرارگاه ویژه اربعین و کارگروه زیرساخت اربعین هر ۲ هفته یک بار در مهران برگزار می شود، افزود: پیشرفت پروژه ها و مباحث مربوط به اربعین در این جلسات به صورت مرتب و مستمر پیگیری خواهد شد.

معاون استاندار ایلام با تقدیر از رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مسوول ستاد اربعین یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کارهای بسیار خوبی برای ستاد اربعین داشته و برای رفع نیازهای ضروری و زیرساخت های اضطراری اربعین تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال اختصاص داده است.

کرمی با تاکید بر اینکه اولویت ما در سال ۱۴۰۰ آبرسانی پایدار به مرز مهران و پایانه مرزی و همچنین احداث سایه بان و سرویس های بهداشتی است، یادآور شد: بحث تامین برق پایدار از اصلی ترین نیازهای مرز مهران است که باید بطور جدی مد نظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: موارد بهداشتی و حضور همکاران بهداشت و درمان در مرز مهران نیز همچنان بسیار حائز اهمیت است که در این خصوص نیز باید تمهیداتی اندیشیده شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام همچنین با اشاره به کسب نخستین مدال المپیک کاروان ورزشی توسط جوان ایلامی گفت: امروز جواد فروغی ورزشکار ایلامی در فینال مسابقات تپانچه بادی ۱۰ متر مردان توانست مقام نخست توکیو را و اولین مدال المپیک ایران را در این رقابت ها به دست آورد

کرمی اضافه کرد: جوانان ایلام در همه عرصه ها از جمله دفاع مقدس و رقابت های مهم بیشترین افتخار برای این مرز بوم کسب کردند که مایه مباهات و غرور برای مردمان دیار زاگرس نشین است.

به گزارش ایرنا، مدیر بازرسی و دبیر ستاد اربعین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) در سفر به شهرستان مهران با حضور معاون عمرانی استاندار ایلام و اعضای کارگروه زیرساخت اربعین استان از پایانه شهید سلیمانی این شهرستان بازدید کرد.

نظر شما