شناسهٔ خبر: 48461597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برترین های مسابقات کشتی نونهالان استان یزد معرفی شدند

یزد- ایرنا- مسابقات کشتی نونهالان قهرمانی و انتخابی کشور امروز (جمعه ) با حضور ۴۶ ورزشکار از شهرستان‌های یزد، ابرکوه، مهریز، میبد و خاتم در هنرستان جهان تن و روان شاهدیه برگزار و افراد برتر معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این رقابت ها در وزن ۳۸ کیلوگرم علی ملاعباسی، حسین زارع بیدکی و ابوالفضل باقری هر سه از مهریز همچنین در وزن ۴۱ کیلوگرم، محمدمعین باقری و محمدمهدی غلامی هر ۲ نفر از مهریز و حسن اکرمی از ابرکوه و در وزن  ۴۴ کیلوگرم علیرضا بیک ، علیرضا فلاح و مهدی زین العابدین هر سه نفر از مهریز اول تا سوم شدند.

همچنین در وزن ۴۸ کیلوگرم امیرحسین دهقان از مهریز، محمد مرتضایی از میبد و مهدی اکرمی از ابرکوه برحریفان پیروز شدند و در وزن ۵۲ کیلوگرم، سیدعلی میرحسینی از یزد، سیدحسین حسینی نسب از میبد و علیرضا اکرمی از ابرکوه اول تا سوم شدند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم هم سیدرضا میرحسینی از یزد، رضا اکبری از خاتم  و حسین رستگار هم از ابرکوه و در وزن ۶۲ کیلوگرم، فخرالدین کارگر از میبد، امیرعباس چاکرالحسینی از ابرکوه و ابوالفضل میرشمسی از یزد مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در وزن ۶۸ کیلوگرم  پوریا عباس آبادی از یزد ، عرفان بیگی از خاتم و محمدهادی منصوری از مهریز رقبای خود را شکست دادند، در وزن ۷۵ کیلوگرم هم آرین تیموری از یزد، جعفر ملاعباسی از ابرکوه و ابوالفضل محمدیان از یزد و در وزن ۸۵ کیلوگرم نیز سیددانیال موسوی از یزد، علی کارگر از میبد ، علی سعیدی از ابرکوه اول تا سوم شدند.

در این پیکارها شهرستان یزد با کسب پنج مدال طلا مقام اول را به دست آورد، شهرستان مهریز هم با کسب  چهار طلا  دوم و شهرستان میبد نیز با کسب یک  طلا سوم شد.

این مسابقات با رعایت حداکثری نکات بهداشتی همچون ارایه گواهی سلامت پزشک از سوی  کشتی گیران , حضور حداقل نفرات در محل مسابقه، برگزاری مسابقه در فضای باز، استفاده از دستگاه اسپری ضد عفونی کننده قبل از انجام هر دیدار و از این قبیل امور برگزار شد. 

در پایان با  اهدای مدال و حکم قهرمانی به نفرهای اول تا سوم هر وزن از چند تن از مسوولان کشتی استان با تقدیم لوح سپاس تجلیل به عمل آمد. 

نفرهای برتر این مسابقات دوم شهریور امسال به مسابقات انتخابی تیم ملی که در استان لرستان برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و هیات کشتی در ۱۱ شهرستان از جمله شهرستان تازه تاسیس مروست نیز  فعال است .

نظر شما