شناسهٔ خبر: 48454906 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سندرز: در آمريکا، امور غيرعادي، عادي محسوب مي شوند

صاحب‌خبر -
سندرز: در آمريکا، امور غيرعادي، عادي محسوب مي شوند
خبرگزاری آریا- سناتور ایالت ورمونت آمریکا در حساب توئیتری خود نوشت زمان آن رسیده همه اموری که در جهان غیرعادی تلقی می شوند، در آمریکا هم به امری غیرعادی تبدیل شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سناتور برنی سندرز در حساب توئیتری خود نوشت: بدهی درمانی، اعمال کسورات بیمه، عدم پرداخت هزینه مرخصی زایمان و خانواده، پرداخت نکردن حقوق در زمان مرخصی استعلاجی، عدم پرداخت حقوق در زمان تعطیلات، فقدان توان پرداخت هزینه‌های مراقبت از کودکان و پرداخت نکردن مالیات از سوی میلیاردر‌ها در کشور‌های پیشرفته جهان امری غیر معمول تلقی می‌شوند. زمان آن رسیده که همه این موارد در آمریکا هم به امری غیرعادی تبدیل شود.
پیش از این برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیامی توییتری با اشاره به اوضاع اقتصادی آمریکا در شرایط شیوع ویروس کرونا نوشت که 22 میلیون آمریکایی غذای کافی برای خوردن ندارند. وی در این در پیام توییتری از افزایش فقر و بیکاری در آمریکا انتقاد کرده بود. بر اساس آمار رسمی منتشر شده، 140 میلیون آمریکایی جزو کم درآمد‌ها حساب شده و 92 میلیون نفر نمی‌توانند هزینه‌های خدمات درمانی را بپردازند. در این آمار آمده است که 50 میلیون آمریکایی قادر به تامین غذای خود نبوده و 40 میلیون نفر نیر با خطر بی خانمان شدن مواجه هستند. این آمار تایید می‌کند که 650 میلیاردر آمریکایی 1 تریلیون دلار ثروتمندتر شده‌اند.

نظر شما