شناسهٔ خبر: 48451684 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

المپیک ۲۰۲۰؛

گل‌های نیمار در ادوار مسابقات المپیک + فیلم

ستاره تیم ملی فوتبال برزیل گل‌های زیادی را برای تیم ملی این کشور به ثمر رسانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال برزیل آمار خیلی خوبی در مسابقات فوتبال المپیک ثبت کرده است. این تیم در المپیک‌های ۱۹۸۸ و ۲۰۱۲ نایب قهرمان و در سال ۲۰۱۶ قهرمان شده است. نیمار جونیور در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو برای تیم ملی فوتبال برزیل به میدان رفت و گل‌های متعدد و زیبایی را برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند.

المپیک ۲۰۱۲ لندن

تیم ملی فوتبال برزیل در المپیک ۲۰۱۲ لندن با تیم‌های ملی مصر - بلاروس و نیوزیلند همگروه بود. نیمار توانست مقابل تیم ملی فوتبال مصر، هندوراس و بلاروس گلزنی کند و با تیم ملی برزیل به فینال مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۱۲ لندن صعود کند. تیم ملی فوتبال برزیل در فینال مقابل تیم ملی مکزیک با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و نایب قهرمان مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن شد.

المپیک ۲۰۱۶ ریو

تیم ملی فوتبال برزیل در المپیک ۲۰۱۶ ریو در گروه A با تیم‌های عراق، آفریقای جنوبی و دانمارک همگروه بود. این تیم توانست با کسب ۵ امتیاز به عنوان تیم صدر نشین به مرحله بعدی صعود کند. برزیلی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۲ بر صفر تیم ملی کلمبیا را شکست دادند. در مرحله نیمه نهایی برزیلی‌ها با نتیجه پرگل ۶ بر صفر تیم ملی هندوراس را شکست دادند و به فینال مسابقات راه یافتند.

تیم ملی برزیل در دیدار نهایی خود به مصاف تیم ملی آلمان رفت. این دیدار با نتیجه یک - یک مساوی شد و در نهایت تیم ملی فوتبال برزیل توانست در ضربات پنالتی ژرمن‌ها را شکست دهد و قهرمانی مسابقات فوتبال المپیک را در خانه خود جشن بگیرد. نیمار جونیور در دیدار مقابل تیم‌های ملی کلمبیا، هندوراس و آلمان گلزنی کرد.

گل های نیمار در ادوار مسابقات فوتبال المپیک

<div id="video-display-embed-code_14367471"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7829458/14367471?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما