شناسهٔ خبر: 48448889 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

شمار مبتلایان به کرونا در المپیک توکیو در حال افزایش است

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو همچنان در حال افزایش است و این مساله می‌تواند مشکلات جدی را برای سایر ورزشکاران به وجود بیاورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جهان صنعت نیوز:   با وجود تمام تمهیداتی که مسوولان برگزاری بازی‌های المپیک توکیو و کشورهای شرکت کننده در این بازی‌ها اعمال کردند متاسفانه بر تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا افزوده می‌شود.

تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا میان شرکت کننده و همچنین عوامل برگزاری به ۹۱ نفر رسید و این در حالی است که هنوز بازی‌های المپیک آغاز نشده است و این دوره از بازی ها به شکل رسمی از فردا شروع خواهد شد.

برگزارکنندگان المپیک اعلام کردند که ۱۱ مورد جدید از ابتلا به کرونا، امروز (پنجشنبه) گزارش شده که از این تعداد ۴ نفر از آنها از جمله ۲ ورزشکار و ۲ پرسنل برگزاری بازی‌ها در دهکده محل استقرار ورزشکاران، اقامت دارند.

ورزشکارانی که تا امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا شانس حضور در این بازی‌ها را از دست داده اند به این شرح است.

آمبر هیل (تیراندازی -انگلیس)

کاماهلو ماهتاتسی (فوتبال-آفریقای جنوبی)

تابیسو مونیانه (فوتبال-آفریقای جنوبی)

آندره پروسیچ (والیبال ساحلی- جمهوری چک)

کارا ایکر (ژیمناستیک-آمریکا)

کَندی یاکوبس (اسکیت-هلند)

فرناندا آگیره (تکواندو-شیلی)

پاول سیروچک (تنیس روی میز-جمهوری چک)

تایلور کراپ (والیبال ساحلی-آمریکا)

ایلیا برودین (شنا-روسیه)

خوشبختانه تا به این لحظه هیچ موردی در کاروان ورزشی ایران مشاهده نشده و همه اعضای کاروان کشورمان در سلامت کامل به سر می برند.

با تعویق یک ساله المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، این تورنمنت از ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱، (اول تا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰) و پارالمپیک نیز از ۲۴ آگوست تا پنجم سپتامبر ۲۰۲۱ (دوم تا چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۰) در پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد.

نظر شما