شناسهٔ خبر: 48448509 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

دادستان اصفهان خبر داد

مصاحبه روانشناختی با دختران نوجوان حاضر در کلیپ قدرت نمایی

دادستان اصفهان از انجام مصاحبه روانشناختی با دختران نوجوان حاضر در کلیپ قدرت نمایی با سلاح سرد خبر داد و افزود: آن‌ها با اخذ تعهدات لازم به طی دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، علی اصفهانی، دادستان اصفهان از انجام مصاحبه روانشناختی با دختران نوجوان حاضر در کلیپ قدرت نمایی با سلاح سرد خبر داد و افزود: آن‌ها با اخذ تعهدات لازم به طی دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ضمن اعلام این خبر بیان داشت: در پی شناسایی دختران نوجوانی که کلیپ درگیری آنها در فضای مجازی منتشر شده بود، با انجام دعوت در حوزه دادسرای عمومی و انقلاب مصاحبه روانشناختی با ایشان و خانواده‌هایشان انجام و ضمن تبیین مباحث ساختاری، قانونی و تربیتی دستورات مقتضی به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و مخاطرات ثانویه مرتبط با موضوع صادر و با اخذ تعهدات لازم به طی دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.

اصفهانی با اعلام این خبر از علل اصلی موضوع به عدم نظارت خانواده‌ها، نداشتن مهارت والدین در برقراری ارتباطات متناسب با نیازهای عاطفی فرزندان و دسترسی‌های آزاد به برخی محتواهای نامناسب در فضای مجازی اشاره نمود و خواستار جبران کوتاهی‌های صورت گرفته توسط متولیان حوزه فرهنگ و آموزش شد.

منبع: فارس

نظر شما