شناسهٔ خبر: 48446548 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیپلماسی‌ایرانی | لینک خبر

تدابیر ژاپن برای مسافران کشورهای مختلف از جمله ایران

صاحب‌خبر -

دولت ژاپن روز چهارشنبه اعلام کرد به منظور پیشگیری از شیوع سویه جدید ویروس کرونا در این کشور، برای مسافران برخی کشورها از جمله ایران تدابیر جدیدی در مرزهایش در نظر گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از  روزنامه ماینیچی، دولت ژاپن روز چهارشنبه اعلام کرد که کنترل مرزهایش را برای مسافران از برخی کشورها از جمله میانمار و ایران به منظور پیشگیری از شیوع سویه جدید ویروس کرونا تشدید خواهد کرد. 

در جریان برخی تغییرات اعمال شده در کنترل مرزهای این کشور از شنبه، از کسانی که از میانمار می آیند خواسته خواهد شد پس از رسیدن، به مدت شش روز در مکان هایی از پیش تعیین شده بمانند و تست های مضاعفی در روز سوم و ششم انجام دهند. 

از مسافران ایران، عمان، ایالت اوکلاهاما و میسوری آمریکا، استان های ایوانف و ولادیمیر روسیه نیز خواسته خواهد شد در اماکنی مشخص سه روز قرنطینه شوند و دوباره روز سوم تست کرونا انجام دهند. 

مسافران پاکستانی باید شش روز قرنطینه شده و روز سوم و ششم تست کرونا انجام دهند. 
مسافران اوگاندایی نیز باید سه روز قرنطینه شوند که کمتر از الزام شش روزه قبلی است. 

برای مسافران که از مصر، سوئد و ایالت نیومکزیکوی آمریکا می رسند، اگر هنگام رسیدن تست کرونای آنها منفی شود، لازم نخواهد بود در محل های تعیین شده بمانند اما از آن ها خواسته می شود پس از ورود به ژاپن به مدت ۱۴ روز خودشان را قرنطینه کنند. 

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما