شناسهٔ خبر: 48421752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

اقتدار ایران در دنیا زبان‌زد است | شهید سلیمانی رسم مقاومت را به ملت‌های منطقه آموخت

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز اقتدار، عظمت و امنیت حاکم بر ایران اسلامی در دنیا زبانزد است که باید همیشه شکرگزار آن باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس محمد حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز در  آخرین برنامه دوره تربیتی و بصیرتی طلاب مدارس علمیه استان قزوین که در اردوگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد، گفت: مهمترین آرمان در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت کل نیروهای وفادار به خط استقلال، مقاومت و ایستادگی بر موضع حق بوده است.

صفارهرندی، خاطرنشان کرد: نیروهای نظام بر عوامل دشمن اشراف اطلاعاتی دارند تا جایی که حداقل سه حرکت فتنه‌گر بررسی و خنثی شد و حتی در موردی نبض فتنه در خارج از کشور گرفته شد.

وی ادامه داد: "انقلاب اسلامی ایران" یک عقبه مستحکم ریشه در زمین و سر در آسمان دارد که دشمنان این موارد را نادیده گرفته بودند.

وی اظهار کرد: کشورهای منطقه از ما خواستند که رمز استقامت، اقتدار و عزت خود را به آنها بیاموزیم و شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم بودند که رسم مقاومت را به ملت های منطقه آموختند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نطام بیان کرد: یکی از ظرفیت های فوق‌العاده نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروی انسانی صاحب تخصص و تعهد است که نمونه بارز آن را در موشک های شلیک شده به عین الاسد دیدیم و این دانایی می‌توند به همه عرصه های کشور تسری یابد.

صفارهرندی با بیان اینکه شلیک موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهترین پایگاه هوایی آمریکا نمونه بارز این دانایی و توانایی است، ادامه داد: آمریکایی‌ها تمام امکانات و تجهیزات خود را در آنجا متمرکز کرده‌ و گمان نمی‌کردند چنین موشک‌های هوشمند و نقطه زن بتوانند آنجا را زیر و رو کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: هر جا روح حیات بخش انقلابی از کالبد جامعه بیرون رفته به معضلات افزوده شده و حتی مشکلات روزانه را نیز لاینحل کرده است.

صفار هرندی افزود: امروز با یک بررسی اجمالی درمی‌یابیم هر زمان بر وفق آیین انقلاب عمل کردیم، حتی در حوزه اقتصادی کارها به پیش رفته و آنجا که نگاه افراد فاقد انقلابی به بیرون از مرزها بود، بر معطلی و گره مشکلات نیز افزوده شد.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز اقتدار، عظمت و امنیت حاکم بر ایران اسلامی در دنیا زبانزد است که باید همیشه شکرگزار آن باشیم.

یادآوری می شود اردوی بصیرتی و آموزشی طلبه در تراز انقلاب اسلامی حوزه علمیه قزوین ظهر امروز به کار خود پایان داد.

اقتدار ایران در دنیا زبان‌زد است | شهید سلیمانی رسم مقاومت را به ملت‌های منطقه آموخت

 انتهای پیام /

نظر شما