شناسهٔ خبر: 48390981 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نونو اسپریتو سانتو تایید کرد؛

ستاره ولزی روی دست رئال؛ بیل به تاتنهام برنمی‌گردد

نونو اسپریتو سانتو، سرمربی جدید تاتنهام، تاید کرد که گرت بیل در فصل آتی بار دیگر به صورت قرضی از رئال به تاتنهام نخواهد پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با تایید نونو اسپریتو سانتو مشخص شده است که گرت بیل در فصل 22-2021 به تاتنهام باز نخواهد گشت. ستاره ولزی فصل پیش را به صورت قرضی برای اسپرز به میدان رفت و پس از مشکلاتی که در ابتدای فصل داشت، در مراحل پایانی به فرم خوبی رسیده بود و هفته ای ایده آلی را سپری کرد.

بیل یک فصل دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد اما تردیدهایی درباره نقشی که فصل آینده در سانتیاگو برنابئو خواهد داشت، وجود دارد.

 

 

با توجه به آینده نامشخص بیل، اسپریتو سانتو در روزهای اخیر اغلب با سوالاتی درباره بازگشت این بازیکن به تاتنهام روبرو می شد اما پاسخ او اکنون جای هیچ تردیدی را باقی نگذاشته است.

اسپریتو سانتو با قاطعیت در این باره گفت: "گرت بیل یکی از بازیکنان ما نخواهد بود."

 

 

بیل پس از شرکت در یورو 2020 به همراه تیم ملی ولز، در تعطیلات تابستانی به سر می برد اما به زودی به برنابئو بازخواهد گشت.

کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید رئال که جانشین زین الدین زیدان شد، در نخستین دوره خود در رئال مادرید با گرت بیل کار کرده است و این دو با هم سابقه قهرمانی در چمپیونزلیگ در سال 2014 را نیز دارند. به همین دلیل این احتمال وحود دارد که بیل جایی در اندیشه های کارلتو داشته باشد و به ترکیب تیم او در فصل آینده راه بیابد.

 

در حالی که بیل جایی در برنامه های اسپریتو سانتو ندارد، این سرمربی پرتغالی احساس می کند که تاتنهام نیاز به خون تازه ای در رگ هایش دارد.

اسپریتو سانتو گفت: "ما نیاز داریم که چیزهایی را به تیم اضافه کنیم که در حال حاضر نداریم. بایدکسانی را بیاوریم که به جز اینکه بازیکنان خوبی هستند، انسان های خوبی هم باشند چرا که این همان جایی است که همه چیز از آن آغاز می شود."

 

هوادارن تاتنهام و رئال مادرید اما به این صحبت های اسپریتو سانتو درباره گرت بیل واکنش نشان داده اند.

 

 

"بدا به حال آنها، او بازیکن خوبی بود که در دسترس داشته باشی."

 

 

"حتی آنها هم این بازیکن تمام شده را نمی خواهند."

 

 

"درونم احساس پوچی می کنم."

 

 

"بهتر از داشتن وینیسیوس و آسنسیو است"

 

 

 

نظر شما