شناسهٔ خبر: 48379395 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قیمت رمز ارز دیجیتال/ ناکامی بیت کوین در عبور از کانال ۳۱ هزار دلاری

در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی شاهد آن بودیم که برای چندمین جلسه معاملاتی بیت کوین نتوانست از کانال ۳۱ هزار دلاری گذر کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار مجازی ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین تقریبا بدون تغییر نسبت به دیروز ۳۱ هزار و ۷۰۶ دلار تعیین شد. این قیمت نسبت به هفته پیش ۶ درصد پایین‌تر بوده و ارزش کل بازار آن هم ۵۹۵ میلیارد دلار باقی ماند.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۶۰۰ هزار بیت کوین به ارزش ۱۹ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده که از این منظر کمترین حجم معاملاتی از ابتدای سال جاری تاکنون به شمار می‌رود. تعداد بیت کوین‌های جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۶۳۷ عدد رسید.

برخلاف بیت کوین، اتریوم ۳.۹ درصد بالا رفت و هم اکنون ۱۹۶۶ دلار خرید و فروش می‌شود. این ارز نسبت به هفته گذشته ۷ درصد از ارزش خود را از دست داده است. باینانس کوین نیز رشد ۱.۶ درصدی داشت و هم اکنون ۳۰۵ دلار خرید و فروش می‌شود. کاردانو و ریپل به ترتیب ۱.۷ درصد و ۴ دهم در صد رشد کردند و ۱.۲ دلار و ۵۸ سنت قیمت‌گذاری شدند.

روز گذشته دوج کوین افت سنگینی را تجربه کرد، اما امروز با حدود ۷ درصد رشد ۱۸ سنت داد و ستد می‌شود. همین چند هفته پیش قیمت این ارز مجازی ۷۴ سنت را لمس کرده بود.

در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ میلیارد دلار در بازار جهانی ارز‌های مجازی پول جابجا شده و ارزش کل بازار به نیم درصد نسبت به روز گذشته، به ۱۳۰۰ میلیارد دلار رسیده است. تعداد کل ارز‌های مجازی جهان هم امروز به ۱۰ هزار و ۹۳۹ نوع رسید.

نظر شما