شناسهٔ خبر: 48376237 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

آگهی های استخدام حسابدار در شرکت های بزرگ

صاحب‌خبر -

 

رشته حسابداری به دلیل فرصت‌های شغلی بسیاری که دارد، به عنوان یکی از اولین انتخاب‌های بسیاری از افراد به شمار می‌آید و به همین دلیل است که مشاهده می‌کنیم روز به روز به تعداد حسابداران در ایران افزوده می‌شود.

استخدام حسابدار در میان شرکت‌ها همیشه وجود داشته است و نمی‌توان شرکتی را بدون حضور حسابداران تصور کرد. امور مالی و رسیدگی به مباحثی مانند حقوق و دستمزد کارمندان، امور مالیاتی، حساب و کتاب‌های شرکت مانند پرداختی‌ها و دریافتی‌ها و همچنین بررسی حاشیه سود و بهترین نقاط برای سرمایه گذاری توسط حسابداران و با کمک آنها انجام می‌شود و به همین دلیل، حضور حسابداران کاربلد برای هر کارفرمایی از واجبات به شمار می‌آید. اما خواسته بسیاری از افراد برای استخدام این است که بتوانند در بهترین و بزرگ‌ترین سازمان‌ها استخدام شوند تا بتوانند از مزایای حضور در آنها بیشترین بهره را ببرند.

مهم‌ترین مزیت حضور در شرکت‌های بزرگ به عنوان حسابدار این است که می‌توانید میزان دریافتی بالاتری داشته باشید و یا اینکه رزومه خود را قوی‌تر از قبل کنید. اما چگونه به آگهی‌های استخدامی شرکت‌های بزرگ برای حسابداری دسترسی داشته باشیم؟

شرکت بل

گروه بل یک شرکت فرانسوی بین المللی پیشرو در حوزه تولید لبنیات خصوصا پنیر است که در سال 1865 تاسیس شده است. با بیش از 11000 کارمند در سراسر جهان، محصولات بل در بیش از 125 کشور فروخته می‌شود. بل شرکت خود را در سال 2007 از طریق سرمایه گذاری مشترک با شرکت ایرانی سحر، تولید کننده معروف لبنیات ایرانی که برند "روزانه" زیرمجموعه آن است، راه اندازی کرد.

بل پس از همکاری و سرمایه گذاری مشترک با سحر، در حال حاضر با برندهای لبنیاتی روزانه و کیبی در ایران فعالیت می‌کند.

  • سایز شرکت: 100 تا 499 کارمند
  • محل استخدام: تهران
  • فرصت شغلی: حسابدار
  • نوع همکاری: تمام وقت

برای ارسال رزومه به شرکت بل اینجا را کلیک کنید.

شرکت هزاردستان

گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان مجموعه‌ای از مشاغل فعال، خلاقانه و نوآورانه در زمینه فناوری دارد که به مدت ده سال است که کار خود را آغاز کرده است. هزاردستان کار خود را از سال 1389 آغاز کرده است و اکنون پلتفرم‌های شناخته شده زیر نظر این شرکت مانند وب‌سایت بازار، دیوار، مسیریاب بلد، ستون و فانوس به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

اگر شما علاقه‌مند به خلق ایده و رویاهای جدید هستید، هزاردستان بستری برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید این ایده‌ها را به حقیقت تبدیل کنید.

  • سایز شرکت: 50 تا 99 کارمند
  • محل استخدام: تهران
  • فرصت شعلی: حسابدار
  • نوع همکاری: تمام وقت

برای ارسال رزومه به شرکت هزار دستان اینجا را کلیک کنید.

شرکت زر ماکارون

گروه صنعتی زر ماکارون اولین و بزرگترین تولید کننده انواع ماکارونی با آرد سمولینا در کشور است که جایگاه نخست را در این صنعت دارد و همچنین به عنوان تنها شرکت صادر کننده ماکارونی در ایران شناخته می‌شود.

این گروه صنعتی نقش مهمی در ارتقا کیفیت تولید داخلی و ورود ایران به بازار ماکارونی جهان دارد و این موفقیت از اعتماد این گروه تولید کننده به جوانان کشور به دست آمده است.

  • سایز شرکت: 500 کارمند
  • محل استخدام: هشتگرد
  • فرصت شغلی: حسابدار
  • نوع همکاری: تمام وقت

برای ارسال رزومه به شرکت زر ماکارون اینجا را کلیک کنید.

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین طیف جامعی از خدمات بانکی و مالی را با بهره مندی از کارکنان حرفه‌ای و کاربلد خود به مشتریان ارائه می‌دهد. در بانک اقتصاد نوین نیز مانند دیگر بانک‌ها، رشد و پویایی اقتصاد کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و در این مسیر به دنبال بهترین افراد برای تکمیل کادر خود است.

محل استخدام: تهران

فرصت شغلی: استخدام حسابدار در بانک اقتصاد نوین

نوع همکاری: تمام وقت

برای ارسال رزومه به بانک اقتصاد نوین اینجا را کلیک کنید.

برای اینکه بتوانید به لیست کامل آگهی‌های استخدام حسابداری در ایران تلنت دسترسی داشته باشید، می‌توانید به وب‌سایت ایران تلنت به آدرس www.irantalent.com مراجعه کنید.

بزرگترین و معتبرترین شرکت‌ها همگی در ایران تلنت آگهی‌های شغلی حسابدار خود را منتشر می‌کنند و شما می‌توانید اولین نفری باشید که این آگهی‌ها را مشاهده و برای آنها اقدام می‌کنید.

نظر شما