شناسهٔ خبر: 48360859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وزیر راه: یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل مردم شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: تا به امروز در دو دولت اخیر حدود یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد مسکن مهر علاوه بر رفع نواقص، کاستی‌ها و احداث سرانه‌های روبنایی و زیربنایی، تحویل مردم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در آئین افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرستان ملارد اظهار کرد: نکته مهم آن است که در مواجه با یک جمعیت غیرقابل پیش‌بینی شده، به طبع در تامین سرانه‌ها با مشکل مواجه خواهیم شد و به ویژه در سال‌های اخیر که کشور با محدودیت منابع مواجه بوده، این نیاز نه فقط برای استان تهران بلکه برای پروژه‌های گوناگون به تاخیر افتاده است.

وی افزود: در دوره فعلی وزارت راه و شهرسازی تلاش‌های زیادی برای اولویت بخشی و به ثمر رسیدن پروژه‌های سنواتی شد و به لطف الهی در حوزه راه، راه آهن و مسکن سرعت بخشی خوبی شد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم بیمارستان‌های که احداث آن توسط وزارت راه صورت گرفته امروز به عدد ۷۰ رسیده و به طور میانگین سالانه بیمارستان توسط این وزارتخانه ساخته شده است.

اسلامی گفت: دکتر نمکی نیز در جلسه ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که لوکس‌ترین بیمارستان را در سراوان دیدم و برای وزارت راه و شهرسازی مهم انجام وظیفه به بهترین کیفیت است و این بیانگر باور ما برای رسیدگی ویژه به نقاط محروم است.

وی با اشاره به عقب ماندگی سرانه‌ها در غرب استان تهران ادامه داد: ۷ هزار میلیارد طی ۳ سال گذشته برای سرمایه‌گذاری در مسکن مهر پردیس برای قابل سکونت کردن آن تعهد کردیم و مسکن مهری که با آن مواجه شدیم فاقد هر گونه سرانه‌ای بود.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: بلوک‌های ساختمانی صرفا در پردیس بود که بایستی بر روی آن کار و هزینه می‌شد که پیش از آن انجام نشده بود و از آن جهت که در این خصوص صحبت‌های ناصوابی مطرح شد، ارزش زحمات این اقدامات نیز نادیده گرفته شد.

اسلامی با اشاره به اینکه از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت دهم، کمتر از ۷۳۰ هزار واحد تحویل مردم شده بود، گفت: تا به امروز در دو دولت اخیر حدود ۱ میلیون و ۳۶۰ هزار واحد مسکن مهر علاوه بر رفع نواقص، کاستی‌ها و احداث سرانه‌های روبنایی و زیربنایی، تحویل مردم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، آئین افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه عمرانی در شهرستان ملارد از جمله مجتمع فرهنگی هنری ملارد، سالن ورزشی شهید سلیمانی صفادشت، مدرسه ۱۵ کلاسه شهید سلیمانی در فاز ۳ مسکن مهر صفادشت، سرای محله و درمانگاه در سایت مسکن مهر صفادشت با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران، نماینده مردم ملارد و مسوولان شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/ش/خ

نظر شما