شناسهٔ خبر: 48340366 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در مستند رویای آبی فاش شد؛

بعد از ایست قلبی اریکسن؛ در اردوی ایتالیا چه گذشت؟

در مستند رویای آبی بخش هایی نشان داده شده است که بازیکنان آتزوری با نگرانی و ناراحتی فراوان در حال تماشای احیای کریستین اریکسن، ستاره دانمارک، در زمین هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با پخش فیلم مستند Sogno Azzurro یا رویای آبی که به روایت داستان تیم ملی ایتالیا در یورو 2020 اختصاص دارد، تصاویری در اختیار مخاطبان قرار گرفته که نشان می دهد بازیکنان ایتالیا در حالی که به شدت شوکه شده اند با نگرانی و ناراحتی زیاد با یک تبلت در حال تماشای تلاش تیم پزشکی برای نجات جان کریستین اریکسن هستند. مخصوصا نیکولا بارلا که در اینتر با اریکسن هم تیمی است حال به شدت منقلبی دارد و در حالی که اشک می ریزد توسط هم تیمی هایش از زمین تمرین بیرون برده یم شود.

دانمارک در اولین بازی خود در مرحله گروهی یورو 2020 باربر فنلاند به میدان رفته بود که در دقایق پایانی نیمه اول بازی اریکسن دچار ایست قلبی شد.

مستند رویای آبی که روز گذشته در شبکه RAI1 به نمایش در آمد لحظاتی را که بازیکنان ایتالیا پیش از شروع جلسه تمرین‌شان بازی دانمارک را با یک تبلت تماشا می کردند به تصویر کشیده شده است.

دومنیکو براردی کسی بود که در ابتدا بازی را تماشا می کرد و سپس به دیگر بازیکنان آتزوری خبر داد که چه اتفاقی افتاده است.

 

 

لئوناردو بونوچی، مانند جورجینیو، با نگرانی آشکار خم شده بود و صحنه را تماشا می کرد، اما جی جی دونارومما حتی نمی توانست خودش را راضی کند که به صفحه تبلت نگاه کند.

اعضای کادر تیم می پرسند که آیا ابتدا توپ به اریکسن خورده است و این مسئله باعث بیهوش شدن او شده؟ اما هیچ دلیلی برای اتفاقی که برای اریکسن افتاد وجود نداشت.

براردی در یک صحنه می گوید: "مو به تنم سیخ شد."

دوناروما اما چشمانش را می پوشاند و رویش را بر می گرداند. در ادامه این فیلم مستند دروازه بان جوان ایتالیا درباره احساسی که در آن لحظه داشت صحبت کرده است.

 

 

دوناروما گفت: "وحشتناک بود. شوکه شده بودم. ما به صورت زنده شاهد بودیم که این اتفاق افتاد، چون ما برای تمرین از رختکن خارج شده بودیم و داشتیم بازی را تماشا می کردیم. حتی نمی توانستم نگاه کنم. بقیه تماشا می کردند و من چنان تکان خورده بودم و شوکه شده بودم که نمی توانستم تماشا کنم. از درون احساس پوچی کردم.

مهمترین چیز این است که کریستین حالش بهتر است و امیدوارم هرچه زودتر او را در زمین ببینم."

بارلا یکی از معدود بازیکنان اینتر در تیم ملی ایتالیا است و بونوچی او را که آشکارا به شدت ناراحت بود و اشک می ریخت دلداری داد و به او گفت که چه اتفاقی افتاده است.

اریکسن سرانجام احیا شد و برای کاشت دستگاه ضربان ساز مینیاتوری تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما باید دید آیا وی با این شرایط قلبی اجازه ادامه بازی در سری A را پیدا می کند یا خیر.

 

هوادارن ایتالیایی نیز پس از تماشای این فیلم به واکنش بازیکنان آتزوری در این صحنه به خصوص پرداخته اند.

 

 

"دیدن اینکه آنها او –بارلا- را که پس از فهمیدن اتفاقی که برای اریکسن افتاده بود غرق اشک بود دلداری دادند دلگرم کننده بود. آنها همکارند ولی قبل از هر چیز دوست هستند. خوشبختانه همه چیز ختم به خیر شد."

 

 

"در مستند رویای آبی ما همچنین لحظه ای که بازیکنان ایتالیا وضعیت کریستین اریکسن را پس از ایست قلبی اش دنبال می کنند، می بینیم. مخصوصا بارلا، هم تیمی اش، به شدت منقلب شده بود."

 

 

نظر شما