شناسهٔ خبر: 48320259 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

واکنش فران تورس به حضور گریزمان در منچستر سیتی

ستاره اسپانیایی تیم منچستر سیتی در واکنش به شایعه حضور گریزمان در این تیم گفت، باید دید چه پیش می‌آید. تورس، گریزمان را بازیکنی بزرگ دانست و از هم تیمی شدن با او استقبال کرد.

ابراز تمایل تاتنهام برای خرید اشکرینیار

باشگاه تاتنهام بار دیگر برای خرید میلان اشکرینیار، مدافع تیم اینترمیلان ابراز علاقه کرد.

این بازیکن ۲۶ ساله تا سال ۲۰۲۳ با اینترمیلان قرارداد دارد و تاتنهام تابستان گذشته نیز به شدت به دنبال جذب او بود، اما قرارداد نهایی هرگز منعقد نشد. حالا فابیو پاراتیچی که سال ۲۰۲۰ به عنوان مدیر فوتبال یوونتوس تلاش داشت این بازیکن را به آلیانس منتقل کند، این بار در نقش مدیر فوتبال باشگاه تاتنهام در تلاش است تا این بازیکن را به تاتنهام بیاورد.

تمایل والنسیا برای خرید مدافع سویا

برایان گیل، هافبک جوان تیم سویا مورد توجه باشگاه والنسیا قرار گرفته است. در صورتی که گونکالو گودس، هافبک والنسیا در هفته‌های آینده طبق برنامه مستایا را ترک کند این تیم برایان گیل را به خدمت خواهد گرفت.

این بازیکن ۲۰ ساله فصل گذشته در تیم ایبار بازی کرد و دو سال دیگر با سویا قرارداد دارد. والنسیا مایل است این بازیکن را با قرارداد قرضی و بند خرید قطعی به خدمت بگیرد.

کیلور ناواس در پاری سن ژرمن می‌ماند

کیلور ناواس، دروازه بان شماره یک فصل گذشته پاری سن ژرمن با وجود آمدن جان لوئیجی دوناروما به این باشگاه، تصمیم گرفته است در جمع پاریسی‌ها بماند. دوناروما که قرارداد خود را با میلان تمدید نکرد به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن ملحق شد.

پاری سن ژرمن تصمیم ندارد ناواس را بفروشد و حتی تصمیم دارد ابتدای فصل آینده همچنان از او به عنوان دروازه‌بان شماره یک خود استفاده کند.

تمایل پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی چلسی برای کیه زا

باشگاه چلسی در نظر دارد ستاره ملی پوش تیم یوونتوس را به خدمت بگیرد. چلسی در باره انتقال کیه زا از یوونتوس پرس و جو کرده و پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی برای شروع مذاکره ارائه کرده، اما یووه مذاکرات را نپذیرفته است.

بارسا همچنان به دنبال معاوضه گریزمان با سائول

به گزارش تلگراف باشگاه بارسلونا همچنان سرگرم ارزیابی معاوضه آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی خود با سائول ستاره اتلتیکو مادرید است.

گریزمان با قراردادی سنگین از اتلتیکو مادرید به بارسا پیوست، اما نتوانست در نیوکمپ موفق شود.

حالا ممکن است گریزمان در فهرست فروش قرار بگیرد، زیرا باشگاه سخت نیازمند پول و در عوض هم تیمی سابق او ممکن است به نیوکمپ بیاید.

زیدان سرمربی تیم ملی فرانسه می‌شود

به گزارش مارکا با وجود این که انتظار می‌رود دیدیه دشان، هدایت تیم ملی فرانسه را در جام جهانی ۲۰۲۲ بر عهده داشته باشد، زین الدین زیدان ممکن است جانشین او شود.

پس از آن که فرانسه نتوانست در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ موفق شود؛ آینده دشان وضعیت نامشخصی پیدا کرده است.

زیدان که یکی از ستاره‌های فعال تیم ملی فرانسه است به تازگی دومین دوره حضور خود در رئال مادرید را پایان داد و تصور می‌شود دیگر علاقه‌ای به مربیگری در سطح باشگاهی ندارد.

اطمینان دورتموند از ماندن هالند

به گفته سباستین کهل، مدیر تیم فوتبال دورتموند ارلینگ هالند، ستاره نروژی در این تیم خواهد ماند و از سوی دیگر این باشگاه به دنبال پیدا کردن جانشینی برای جیدون سانچو است.

هالند پس از ارائه بازی‌های درخشان در دورتموند مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپا قرار گرفته است. او در ۳۲ بازی خانگی ۳۰ گل به ثمر رساند و در قهرمانی دورتموند در جام حذفی نقش پررنگی داشت، اما دورتموند بار‌ها تاکید کرده است که این ستاره جوان خود را تابستان امسال نخواهد فروخت.

یوونتوس از خرید گوسنس منصرف شد

رابین گوسنس، مدافع تیم آتالانتا پس از نمایش دلپذیر به همراه تیم ملی فوتبال آلمان در یورو ۲۰۲۰ مورد توجه چندین تیم از جمله یوونتوس قرار گرفته، اما به گزارش کالچو مرکاتو یووه از خرید گوسنس منصرف شده است.

این بازیکن ۲۷ ساله علاقه مند بود که به ورزشگاه آلیانز نقل مکان کند، اما یووه حاضر نشد مبلغ ۵۰ میلیون یورویی درخواستی آتالانتا را بپردازد.

کریستال پالاس به دنبال خرید هافبک منچسترسیتی

باشگاه کریستال پالاس تمایل دارد کلودیو گومز، هافبک تیم منچستر سیتی را به خدمت بگیرد. پاتریک ویرا، سرمربی جدید عقاب‌ها مایل است خط میانی خود را برای فصل آینده تقویت کند و برای این منظور گومز را در نظر دارد.

ممکن است گواردیولا با جدایی قرضی این بازیکن ۲۰ ساله موافقت کند. گومز که سال ۲۰۱۸ از پاری سن ژرمن به من سیتی پیوست، عضو تیم ملی زیر ۲۰ سال فرانسه نیز است.

توافق تاتنهام با کوند

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو باشگاه تاتنهام برای خرید کوند، مدافع سویا با این باشگاه اسپانیایی به توافق رسید.

تاتنهام حاضر است ۳۰ میلیون یورو بابت این بازیکن ۲۲ ساله بپردازد و علاوه بر آن داوینسون سانچز را نیز در قرارداد نهایی بگنجاند، اما این بازیکن هنوز در مورد انتقال خود تصمیم نهایی را نگرفته است.

کوند که فصل گذشته در کسب رتبه چهارمی سویا نقش پررنگی داشت، مورد توجه باشگاه رئال مادرید نیز قرار دارد.

میلان در آستانه خرید بالو توره

باشگاه آث میلان برای خرید بالو توره از باشگاه موناکو با این تیم به توافق رسید.

میلان قبلاً بر سر مسائل شخصی با بالو توره به توافق رسیده بود. علاوه بر این اولیویر ژیرو، مهاجم چلسی به عنوان خرید جدید آث میلان این هفته معرفی خواهد شد.

اسمیت رو در آرسنال می‌ماند

میکل آرتتا، سرمربی تیم آرسنال به هواداران این تیم اطمینان خاطر داد که امیل اسمیت رو اجازه نخواهد داشت تابستان امسال ورزشگاه امارات را ترک کند. این بازیکن ۲۰ ساله مورد توجه تیم استون ویلا قرار دارد.

خرید دنی اینگز اولویت اول تاتنهام

باشگاه تاتنهام انگلیس خرید دنی اینگز، مهاجم تیم ساوتهمپتون را اولویت خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار داده است.

گفته می‌شود منچسترسیتی نیز علاقه مند به جذب این بازیکن است، اما تاتنهام می‌تواند فرصت بازی بیشتری در اختیار این بازیکن قرار دهد.

اینگز در حال حاضر ۲۰ میلیون پوند ارزش گذاری شده است.

کارلوس باکا به گرانادا پیوست

باشگاه گرانادا خبر خرید کارلوس باکا، مهاجم کهنه کار کلمبیایی را اعلام کرد. گرانادا پس از تیم‌های ویا رئال و سویا سومین باشگاه اسپانیایی این مهاجم است. او در دو تیم سابق خود ۶۲ گل به ثمر رسانده است.

مخالفت منچستریونایتد با انتقال قرضی تلس به رم

باشگاه رم علاقه‌مند است الکس تلس، مدافع چپ منچستر یونایتد را به طور قرضی به عنوان جانشین اسپیناتزولا به خدمت بگیرد، اما منچستر یونایتد تمایلی به انتقال قرضی این بازیکن ندارد.

حالا وضعیت این قرارداد پیچیده قلمداد می‌شود و رم در روز‌های آینده برای راضی کردن منچستر یونایتد تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما