شناسهٔ خبر: 48294864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتشار یک فایل صوتی جنجالی؛ حمله تند پرس به رائول و کاسیاس

یک رسانه اسپانیایی اقدام به انتشار فایل صوتی از رئیس باشگاه رئال مادرید کرده که او در آن به دو تن از ستارگان پیشین این تیم برچسب شیاد زده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «کنفیدنسیال» اسپانیا امروز (سه‌شنبه) در نسخه اینترنتی خود اقدام به انتشار یک فایل صوتی از فلورنتینو پرس کرد که مربوط به سال 2006 می‌شود، دقیقاً چند ماه پس از استعفایش از ریاست باشگاه رئال مادرید و در آن او در گفت‌و‌گو با تعدادی دیگر از مسئولان باشگاه شدیداً از رائول گونزالس و ایکر کاسیاس ستارگان و کاپیتان‌های وقت کهکشانی‌ها انتقاد می‌کند. طبق ادعای منابع نزدیک به باشگاه رئا مادرید، انتشار این فایل صورتی اتفاقی نیست و به نظر می‌رسد که این کار یک جور توطئه برای زیر سؤال بردن صلاحیت رئیس باشگاه رئال مادرید در اداره باشگاه و اشتباه جلوه دادن سیاست‌های مدیریتی او در این تیم از جمله پافشاری بر تشکیل سوپرلیگ اروپاست. در همین حال پرس انتشار این فایل صوتی 15 ساله را غیرقانونی دانسته و ظاهراً قصد دارد در همین راستا از عوامل منتشر کرده این فایل شکایت کنئد.

در این فایل صوتی، پرس درباره کاسیاس می‌گوید: «کاسیاس برای رئال مادرید دروازه‌بان خوبی نیست. دیگر از این واضح‌تر چه چیزی می‌خواهید بگویم. او هرگز دروازه‌بان خوبی نبوده است . این یکی از بدبختی‌های بزرگ ماست ... اما اتفاقی که دارد می‌افتد این است که (مکالمه قطع می‌شود) ما او را ستایش می‌کنیم و می‌خواهیم با او صحبت کنیم. نمی‌دانم. مردم اما خیلی از او دفاع می‌کنند اما به نظر من او یکی از شیادهای بزرگ باشگاه است. شیاد دیگر هم رائول است.  این دو نفر شیادهای اصلی رئال مادرید هستند. اول رائول و دوم کاسیاس».

در بخشی دیگر از فایل صوتی پرس می‌گوید: «زیدان برای تیم یک شخصیت بزرگ است و بکام و رونالدو، نه؟ اما یک عده هم هستند که فکر می‌کنند ... بگذریم. رونالدو بازیکنی بداخلاق است. اینها همه‌شان بداخلاق هستند. رائول بداخلاق است و فکر می‌کند که رئال مادرید مال اوست و او اینجا از همه چیز به سود خودش بهره می‌برد. او و مدیربرنامه‌هایش. او آدمی منفی است که دارد رئال مادرید را خراب می‌کند و روی روح روان و بازیکنان هم تأثیر منفی می‌گذارد و من هم به خاطر کارهای او به دردسر افتاده‌ام».

رائول و پرس یک سال بعد هر دو از رئال مادرید رفتند اما پرس دوباره به مسند ریاست باشگاه برگشت. رائول هم چند سال بعد برگشت و اکنون سرمربی تیم پایه‌های باشگاه است. کاسیاس نیز اکنون نایب رئیس باشگاه در حوزه اجرایی است.

انتهای پیام/

 

نظر شما