شناسهٔ خبر: 48294732 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

افشای صوت جنجالی فلورنتینو پرز: رائول و کاسیاس کلاهبردارهای رئال مادرید هستند!

ایرنا

رییس باشگاه رئال‌مادرید در یک صوت لو رفته و جنجال‌برانگیز از خودش در سال ۲۰۰۶ می‌گوید که «رائول گونزالس و ایکر کاسیاس کلاهبرداران این تیم هستند.»

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق و به نقل از اسپرت کاتالان، صوت لو رفته‌ای از «فلورنتینو پرز» رییس باشگاه رئال مادرید در سال ۲۰۰۶ توسط روزنامه اِل‌کونفیدنشال بدست آمده که او در آن به شدت از اسطوره‌های این باشگاه انتقاد کرده و آن‌ها را کلاهبردار نامیده است. 

پرز در این صوت گفته بود: کاسیاس دروازه‌بان خوبی برای رئال‌مادرید نیست. چه می‌توانم بگویم؟ او هرگز برای ما خوب نبوده و نخواهد بود. او یک شکست بزرگ برای ماست. مشکل این است که مردم او را می‌پرستند و دوستش دارند. با او صحبت می کنند و از او دفاع می‌کنند. کاسیاس یکی از بزرگترین کلاهبردارهای مادرید است و دیگر کلاهبردار باشگاه، رائول است. دو کلاهبردار بزرگ؛ اول رائول و دوم کاسیاس.

وی در ادامه این صوت لو رفته می‌گوید: بازیکنان بسیار خودخواه هستند و شما نمی توانید روی آن‌ها حساب کنید. اگر این کار را کنید، اشتباهی بزرگ مرتکب شده‌اید زیرا آنها شما را ناامید می‌کنند. این مسخره است.

رییس باشگاه رئال‌مادرید در ادامه گفته است: رائول آدم بدی است و فکر می‌کند این باشگاه برای اوست. او از همه چیز به نفع خودش استفاده می‌کند. او می‌دانست که دورانش تمام شده و می‌گفت قبل از اینکه بروم، این مجموعه را نابود می‌کنم. او آدم خودخواهی بود و روحیه‌ بازیکنان را خراب می‌کرد و باعث می‌شد همه بگویند رئال بازیکنان متحدی ندارد.

پرز در آخر نیز گفت: زین‌الدین زیدان آدم بسیار بزرگی است. درست مثل دیوید بکهام. آن‌ها تنها کسانی هستند که می‌شود به حرفشان گوش داد.

نظر شما