شناسهٔ خبر: 48256976 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

اختصاصی آنا؛

حمایت نماینده شهرداری «ت» از تخلفات مدیران فروشگاه رفاه به قیمت مدیرعاملی آقای برادر!

در حالی که نماینده شهرداری «ت» در جریان مجمع شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از مدیران متخلف این شرکت دفاع کرده بود، چند روز بعد برادرش به عنوان مدیرعامل یکی از شرکت‌های زیرمجموعه رفاه منصوب شد!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه بورس، بانک و بیمه گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، مجمع شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در حالی اواخر خرداد با حضور نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به نمایندگی از شهرداران کلان شهرها و نماینده دو شهرداری «الف» و «ت» تشکیل جلسه برگزار شد که اکثر حاضران جلسه بر متخلف بودن مدیران رفاه اتفاق نظر داشته و تاکید داشتند هرچه سریعتر باید جلسه مجمع عمومی جهت انتخاب اعضای هیئت مدیره برگزار شود.

اما نکته جالب توجه در این بین دفاع عجیب نماینده شهرداری «ت» از مدیران فعلی فروشگاه رفاه بود. حضور این فرد در جلسه مذکور در حالی بود که شهرداری «ت» به عنوان یکی از کلان شهرهای کشور به سازمان دهیاری‌های و شهرداری‌ها وکالت داده بود!

درحالی‌که رفتار عجیب این فرد سوال بزرگی در ذهن حاضران جلسه و نمایندگان سهامداران این شرکت ایجاد کرده بود، اما پس از گذشته حدود ۲۰ روز پاسخ این سوال با امضای حکم انتصاب برادر این فرد به عنوان مدیرعامل یکی از شرکت‌های زیرمجموعه رفاه داده شد!

برادر نماینده شهرداری «ت» درحالی روز گذشته به عنوان مدیرعامل شرکت «و. م» منصوب شد که ۲۰ روز قبل برادرش در جلسه مجمع فروشگاه رفاه و درحمایت از مدیران فعلی این فروشگاه سنگ تمام گذاشته بود.

اما سوال اصلی اینجاست که اعضای شورای شهر «ت» و شهردار «ت» در جریان این اتفاق هستند یا خیر؛ اگر در جریانند پس قطعا در این بده بستان سیاسی شریک و سهیم‌اند و اگر هم در جریان نیستند بدلیل عدم آگاهی و تسلط بر اتفاقاتی که در مجموعه تحت نظارت‌شان به وقوع می‌پیوندد مقصرند و باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.

گفتنی است شهرداری‌های کشور حدود ۲۴ درصد از سهام فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه را در اختیار دارند و با اعطای نمایندگی به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به دنبال احقاق حقوق ضایع شده مردم طی سالیان گذشته در پرونده تخلفات مدیران این فروشگاه هستند.

انتهای پیام/۴۱۳۳

نظر شما