شناسهٔ خبر: 48218876 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا در آذربایجان‌شرقی

معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:روز‌های شنبه و یکشنبه آینده محموله جدید واکسن برای تزریق به افراد بالای ۶۵ سال به دستمان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دکتر عباسعلی درستی معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:ان شاء الله واکسیناسیون  افراد ۶۵ سال به بالا را از روز دوشنبه آغاز می‌کنیم.

او با بیان اینکه روند افزایشی بیماری کرونا در آذربایجان شرقی نسبت به متوسط کشوری، ملایم‌تر و کندتر است  افزود: در روز‌های گذشته وضعیت کرونای استان همزمان با شروع موج پنجم بیماری در کشور، روند افزایشی یافته است.

اودر خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون استان گفت: وزارت بهداشت قول داده که این روز‌ها محموله واکسن کرونا را تحویل دهد تا واکسیناسیون گروه سنی زیر ۷۰ سال را آغاز کنیم، هرچند که واکسن کرونای ۲۰ درصد از افراد این گروه در شهرستان‌ها و به خصوص برخی نقاط روستایی استان تزریق شده است.

معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: از مردم خواهش می‌کنیم که برای تزریق واکسن بدون اطلاع رسانی به مراکز بهداشت مراجعه نکنند و منتظر باشند تا همکاران مراکز بهداشت شهرستان‌ها آن‌ها را دعوت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما