شناسهٔ خبر: 48132587 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دغدغه روز/

علت افزایش کرایه اسنپ در روزهای کرونایی چیست؟

افزایش کرایه اسنپ در روزهای کرونایی که بیشتر شهرها وضعیت قرمز دارند، باعث گلایه مسافران شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در شهر بزرگی مانند تهران که پیدا کردن تاکسی بسیار مشکل و وقت‌گیر است، تاکسی‌های اینترنتی یکی از راحت‌ترین گزینه‌ها برای جابجایی مسافران است ، و به آن‌ها کمک می‌کند تا به راحتی به مقصد خود برسند.

فقط کافی است که مبدا و مقصد خود را از طریق نرم افزار گوشی همراه خود وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد خود برسید.

گفتنی است با توجه به اینکه وارد پیک پنجم کرونا در کشور شدیم، حضور در اماکن عمومی پرجمعیت مانند اتوبوس‌ها، متروها، ورزشگاه‌ها، رستوران‌های سربسته و  غیره باعث گسترش این بیماری خطرناک می‌شود؛ بنابراین مسافران تمایل بیشتری به استفاده از تاکسی‌های اینترنتی دارند که در این میان اسنپ با افزایش کرایه باعث غافلگیری مسافران شده است.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام روزخوش یکی از مسافرین قدیمی و چندین ساله اسنپ هستم همیشه ترددم با اسنپ هستش در این ۴ ماه به قدری هزینه و افزایش قیمت داشته اسنپ که صدای من مسافر دائمی در اومده خواهشا یک رسیدگی بفرمایید.

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد کرایه‌های نجومی تاکسی‌های اینترنتی را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نظر شما