شناسهٔ خبر: 48100550 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آموزش و پرورش را کالا کردند

دبیرکل جمعیت فرهنگیان جوان کشور گفت: آموزش و پرورش را کالا کردند، مدارس غیرانتفاعی را گسترش دادند و خصوصی سازی را به حدی رساندند که از کشورهای نظام سرمایه‌داری نیز جلو زدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، حمیدرضا قلیلی فریمانی دبیرکل جمعیت فرهنگیان جوان کشور در نشست فرهنگیان استان خراسان رضوی، اظهار کرد: بنده محصول دانشگاه فرهنگیان هستم؛ دانشگاهی که قرار بود مقدمات تحول بنیادین آموزش و پرورش را ایجاد کند اما لیبرال‌ها و غربگرایان تمام تلاش خود را کردند تا دانشگاه فرهنگیان را تعطیل کنند و این دانشگاه مهم را تبدیل به مرکز آموزش ضمن خدمت کنند و تا توانستند آموزش و پرورش را خصوصی کردند.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید، آموزش و پرورش را کالا کردند، مدارس غیرانتفاعی را گسترش دادند و خصوصی سازی را به حدی رساندند که از کشورهای نظام سرمایه‌داری نیز جلو زدیم به طوری‌که در آمریکا ۱۰ درصد مدارس و در ایران ۱۲ درصد مدارس غیرانتفاعی است.

دبیرکل جمعیت فرهنگیان جوان کشور گفت: مقام معظم رهبری همواره  تحول در آموزش را مطالبه می‌کنند و ما باید در دولت جدید از مدیرانی استفاده کنیم که تحول خواه هستند و امروز بر همه فرهنگیان تکلیف است که از این فرصت استفاده کنند و امیدها را برگردانند.

وی افزود: ما معلمان جوان محصول دانشگاه فرهنگیان هستیم و آمده‌ایم تا تحول را در آموزش و پرورش ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما