شناسهٔ خبر: 48100475 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برخی افراد خارج از آموزش و پرورش داعیه وزارت دارند!

عضو مجمع وفاق فرهنگیان گفت: متأسفانه خبرهایی رسیده است که عده‌ای از خارج از آموزش و پرورش برای این نهاد تصمیم می‌گیرند و داعیه وزارت آموزش و پرورش را دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمدتقی فخریان عضو مجمع وفاق فرهنگیان کشور و دبیرکل اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور در نشست فرهنگیان استان خراسان رضوی اظهار کرد: دولت جدید ان‌شاءالله امید را به دل مردم و فرهنگیان باز می‌گرداند و به امید خداوند باید در تمام شئون آموزش و پرورش تحول ایجاد کند.

 وی افزود: هر بلایی که در این دوران در آموزش و پرورش به وجود آمد به خاطر عدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بود و از آیت‌الله رئیسی خواهشمندیم مطالبات فرهنگیان را پیگیری کنند.

دبیرکل اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور کشور ادامه داد: سهم آموزش و پرورش در دولت باید دیده شود، اما متاسفانه خبرهایی رسیده است که عده‌ای از خارج از آموزش و پرورش برای این نهاد تصمیم می‌گیرند و داعیه وزارت آموزش و پرورش را دارند؛ مگر ما فرهنگیان و معلمان مرده‌ایم که از خارج از این خانواده برای ما تصمیم بگیرند.

مدیر کل اسبق آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: باید در دولت آیت الله رئیسی از جوانان به معنای واقعی کلمه استفاده کنیم.

حسین هژبری عضو وفاق فرهنگیان خراسان رضوی، معاون اسبق پرورشی وزارت آموزش و پرورش و عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی در این مراسم، اظهار کرد: بعد از مدت‌ها فرهنگیان با ایجاد یک نهاد فراجناحی به نام وفاق فرهنگیان متشکل از تشکل‌های آموزش و پرورش یک اتحاد بی‌سابقه را در بین جامعه فرهنگیان ایجاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما