شناسهٔ خبر: 48061971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی میدان بیمه و بلوار شهید اسلامیان همدان

مدیر منطقه یک شهرداری همدان از آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی میدان بیمه و بلوار شهید اسلامیان با هدف بهبود تردد شهروندان خبر داد.

صاحب‌خبر -

دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به شروع عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری معابر سطح منطقه یک عنوان کرد: با آغاز سال ۱۴۰۰ فعالیت اکیپ آسفالت بر اساس درخواست شهروندان عزیز همدانی در تمامی معابر در حال انجام است.

او با بیان اینکه عملیات آسفالت ریزی در سطح منطقه یک با استفاده از روش‌های فلاسک و دستی انجام می‌شود بیان کرد: با تلاش و برنامه ریزی‌های صورت گرفته سعی داریم تا کیفیت زندگی شهروندان را در حوزه‌های شهری افزایش داده و هرچه بیشتر به سمت استاندارد شدن حرکت کنیم.

دهبانی صابر با اشاره به اینکه از سال گذشته عملیات پیاده رو سازی و استاندارد سازی بلوار شهید اسلامیان آغاز شد مطرح کرد: عملیات پیاده رو سازی این بلوار به اتمام رسیده است و طرح مراحل پایانی را طی می‌کند که شاهد استقبال چشمگیر شهروندان نیز از این پیاده رو هستیم.

دهبانی صابر افزود: عملیات تراش آسفالت بلوار شهید اسلامیان از هفته گذشته آغاز شده و پس از درزگیری‌های لازم هم اکنون نیز شاهد آسفالت ریزی این معبر هستیم.

او گفت: از ابتدای امسال تا کنون حدود هشت هزار تن آسفالت ریزی در این منطقه انجام شده است.
انتهای پیام/ج

نظر شما