شناسهٔ خبر: 48050583 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

با هدف ساماندهی کودکان کار و خیابان:

طرح دوستدار کودک در آمل اجرا می شود

موج نیوز

طرح دوستدار کودک با هدف ساماندهی کودکان کار و خیابان در آمل اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا شریعت در جلسه بررسی طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان با حضور جمعی از مسئولان مربوطه در محل فرمانداری ویژه آمل برگزار شد با تأکید بر ضرورت ساماندهی کودکان کار و خیابانی به عنوان یک طرح ماندگار اظهار داشت: خوشبختانه شهردار آمل از معدود شهرداران استان است که علاوه بر کارهای عمرانی به مسائل اجتماعی و فرهنگی توجه ویژه ای دارد که این نگاه جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به موانع و مشکلاتی که کشور با آن دست به گریبان است، ادامه داد: ما وظیفه داریم تحت هر شرایطی دین خود را به مردم ادا کنیم و حتی می شود با دست خالی کار کرد و نباید منتظر ماند تا شرایط مهیا شود و اعتبارات بیاید.

فرماندار آمل تصریح کرد: هنر یک‌ مدیر آن است که در چنین شرایطی بتواند طوری عمل کند که مردم طعم خوش خدمت را احساس کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی کودکان خیابانی و کار در آمل افزود: با توجه به آمار بالای این کودکان و وجود چندین منطقه آسیب زده در شهر، امیدوارم همگی آستین همت بالا زده و کمک کنیم تا این طرح به صورت کامل و مطلوب اجرا شود.

شریعت به نقش ویژه رسانه ها در فرهنگ سازی اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران به صورت ذاتی دغدغه های جدی در حوزه آسیب شناسی و حل معضلات اجتماعی و فرهنگی دارند که برای پیشبرد طرح های این چنینی لازم است از ظرفیتهای خوب این عزیزان استفاده شود.

نظر شما