شناسهٔ خبر: 48029472 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون هندبال | لینک خبر

اشتادسازه به عنوان حامی مالی تیم ملی هندبال بانوان ایران معرفی شد

صاحب‌خبر -
IRIHF:
دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بانوان از روز شنبه، 5 تیرماه، در سالن خانه هندبال حاج قاسم سلیمانی با حضور 29 بازیکن آغاز و صبح امروز، دوشنبه 7 تیرماه، تمرین تیم ملی بانوان با حضور اصحاب رسانه و مسئولین فدراسیون هندبال و باشگاه اشتادسازه برگزار شد. 
پیش از آغاز این جلسه از تمرین تیم ملی، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال با حضور در جمع بازیکنان و کادر فنی ضمن دیدار و گفتگو با آنها، با تاکید بر سیاست فدراسیون در خصوص حمایت از هندبال بانوان اظهار داشت: با وجود شرایط سخت اعزام و سیاست های فدراسیون مبنی بر سرمایه گذاری و توجه بیشتر به تیم های رده های پایه، با این حال نمی خواستیم شما عزیزان از شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا محروم شوید بنابراین سعی می کنیم تمام امکانات مورد نیاز را فراهم کنیم تا با حداکثر آمادگی در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در کره جنوبی حاضر شوید. 
پاکدل افزود: اگر شانس حضور تیم ملی بانوان ایران در مسابقات جهانی حتی یک درصد باشد، باز هم با تمام وجود از تیم ملی بانوان حمایت و در این مسابقات شرکت می کردیم ولی خداروشکر با توجه به شرایط موجود، شانس خوبی برای کسب سهمیه جهانی داریم بنابراین توقع داریم که برای کسب بهترین نتیجه ممکن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنید و فدراسیون هم در این مسیر با تمام قوا از شما حمایت خواهد کرد. 
رئیس فدراسیون هندبال در پایان گفت: با توجه به هزینه های بالای اعزام تیم ملی سعی کردیم بخشی از این هزینه ها را از طریق جذب حامی مالی تامین کنیم بنابراین طی مذاکراتی که با مهندس حسامی داشتیم قرار شد اشتادسازه به عنوان حامی مالی تیم ملی بانوان در رقابت های قهرمانی زنان آسیا معرفی شود و جا دارد از همکاری و حمایت های اشتاده سازه تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم در این رقابت ها نتیجه خوبی را برای هندبال و ورزش کشورمان کسب کنیم.
در ادامه مهندس حسامی، مالک باشگاه اشتاد سازه مشهد در خصوص حمایت از تیم ملی بانوان اظهار داشت: اشتاد سازه همیشه حامی ورزش و مخصوصا هندبال بوده و تلاش کرده به معقوله ورزش به عنوان یکی از عوامل اصلی نشاط اجتماعی نگاه ویژه و حمایتی داشته باشد. امروز هم با مذاکراتی که داشتیم سعی کردیم گام مثبتی در راستای حمایت از تیم ملی هندبال بانوان برداریم.
در ادامه پاکدل و حسامی از پیراهن تیم ملی بانوان با نشان اشتادسازه رونمایی و سپس بازیکنان با اجازه کادرفنی تمرین خود را آغاز کردند.
 

نظر شما