شناسهٔ خبر: 48025107 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیشرفت مرزبانی در به کارگیری تجهیزات نظامی و هوشمند/ قدردانی فرمانده ناجا از اقدامات صورت گرفته حوزه مهندسی در مرزبانی

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با ابلاغ پیام تقدیر و تشکر فرمانده نیروی انتظامی از مجموعه مرزبانی، گفت: اتفاقات بسیار خوبی در حوزه خدمات پرسنلی، نیروی انسانی، تجهیزات نظامی و هوشمند در مرزبانی صورت گرفته که با سال های گذشته قابل مقایسه نیست و این پیشرفت امروز ملموس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار "محمد شرفی" در بازدید از طرح های عمرانی در حال احداث ستاد فرماندهی مرزبانی ناجا با تبریک ولادت امام رضا (ع)، روند احداث پروژه‌ها را مطلوب دانست و گفت: اتفاقات بسیار خوبی در حوزه خدمات پرسنلی، نیروی انسانی، تجهیزات نظامی و هوشمند در مرزبانی صورت گرفته که با سال های گذشته قابل مقایسه نیست و این پیشرفت امروز ملموس است.

وی با بیان اینکه پیشرفت ها حاصل اقدامات جهادی فرماندهان شایسته می باشد، افزود: در ایجاد سامانه های پیشرفته اپتیکی مرزی و استفاده از ریز پرنده ها در مرزهای دریایی، کوهستانی و کویری، مرزبانی با شتاب قابل تحسینی عمل کرده و توجه به منابع انسانی و نخبگان برای ایجاد روحیه و انگیزه سازمانی مشاهده می شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به احداث و ایجاد طرح های عمرانی در مرزبانی و همچنین نوسازی مساجد، اظهار کرد: در خصوص احداث و نوسازی مساجد، سازمان عقیدتی سیاسی توجه و اهتمام خاصی به این موضوع داشته که جای قدردانی دارد، اعتبار نوسازی مساجد از صندوق توسعه مساجد هزینه می گردد و اعتبار این صندوق از هدایا و کمک تمامی همکاران که به صورت داوطلبانه از فیش حقوقی آنها کسر می گردد، تأمین می شود.

سردار شرفی ادامه داد: میزان مشارکت همکاران به خصوص در مراکز آموزش برای کمک به احداث مساجد و نمازخانه ها چشمگیر می باشد که از تمامی همکاران از صمیم قلب سپاسگزاری می کنیم.

وی افزود: به تناسب پیشرفت فیزیکی ساخت مسجد، اعتبار لازم از صندوق توسعه مساجد ناجا تأمین می شود تا ساخت و احداث این مساجد طبق برنامه صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در خاتمه با ارزیابی مطلوب از اقدامات مهندسی فرماندهی مرزبانی ناجا، پیام تشکر و قدردانی فرمانده نیروی انتظامی و معاون مهندسی ناجا از سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی ناجا و مجموعه مرزبانی را در راستای اقدامات تاثیرگذار مهندسی ابلاغ کرد.

نظر شما