شناسهٔ خبر: 48010224 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توقیف محموله غذا و پوشاک حیوانات خانگی

فرمانده انتظامی البرز از شناسایی محل نگهداری محموله ۷۰ تنی غذا، مواد شوینده و پوشاک مربوط به حیوانات خانگی در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مشخص شد که افرادی با شیوه خاص اقدام به واردات اقلام غیرضروری از جمله غذا و پوشاک حیوانات خانگی کرده و پس از انتقال به استان البرز، آن‌ها را در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد دپو کرده اند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: در ادامه ماموران با رصد اطلاعاتی متوجه شدند که این محموله میلیاردی از یکی از کشور‌های همسایه غربی به منظور انتقال به یکی از همسایه‌های شرقی کشور بارگیری و ترانزیت شده که متهمان از این طریق با دور زدن قانون، اقدام به خالی کردن اقلام در استان البرز کرده اند.

سردار محمدیان گفت: ماموران با اقدامات پلیسی محل دقیق خالی کردن اقلام در شهرک صنعتی اشتهارد را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به آن جا اعزام شدند که در بازرسی از انبار مورد نظر ۴۴ تن مواد غذایی، بیش از ۲۶ هزار لیتر مواد شوینده و ۷ هزار و ۱۰۰ عدد لباس حیوانات خانگی قاچاق کشف شد.

او با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه افزود: ارزش اقلام مکشوفه توسط کارشناسان بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام / ر.ن

برچسب‌ها:

نظر شما