شناسهٔ خبر: 47993340 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

از سوی سازمان سنجش؛

آمار نهایی داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد / برگزاری آزمون ۲۲ مرداد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت نام و انتخاب رشته بیش از ۵۲ هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، گفت: آزمون این گروه از داوطلبان روز جمعه ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا - گناباد و به نقل از ایسنا، فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه آغاز شده و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده متقاضیان می توانستند تا روز گذشته برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه ۵۲ هزار و ۴۴۰ داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده اند،عنوان کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس قرار گرفته بود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آنها به صورت «با آزمون» است، در روز جمعه مورخ ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.

نظر شما