شناسهٔ خبر: 47969366 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

فرشید اسماعیلی به تمرینات استقلال اضافه شد

هافبک خلاق و بازیساز تیم فوتبال استقلال در آستانه مصاف فردا مقابل گل‌گهر سیرجان در تمرینات تیمش حاضر شد.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: هافبک خلاق و بازیساز تیم فوتبال استقلال در آستانه مصاف فردا مقابل گل‌گهر سیرجان در تمرینات تیمش حاضر شد.

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در آخرین جلسه تمرینی شاگردان فرهاد مجیدی پیش از رویارویی با گل‌گهر سیرجان رخ داد، حضور فرشید اسماعیلی هافبک میانی و بازیساز آبی‌ها در تمرین امروز بود؛ در شرایطی که اسماعیلی در مقابل پدیده به دلیل مشکل مصدومیت و البته مشکلات مالی حاضر نبود و روی سکوها حضور داشت، امروز یکی از چهره‌های فعال تمرین استقلال بود.

فرشید اسماعیلی به تمرینات استقلال اضافه شد

اسماعیلی که در روزهای گذشته به فدراسیون فوتبال برای پیگیری وضعیت قرارداد خود مراجعه کرده بود و آن‌طور که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد، جزو آن‌دسته از بازیکنانی بوده که در میان بازیکنان آبی‌پوش کمترین دریافتی را داشته است، امروز در تمرین گروهی پا به توپ شد تا نشان بدهد به نظر مشکل مصدومیت او نیز برطرف شده است.

باید با توجه به غیبت اسماعیلی در جلسات قبلی تمرینی و این‌که او امروز اولین جلسه تمرینی خود را در کنار همبازیانش پس از غیبت در مقابل پدیده انجام داد، تصمیم فرهاد مجیدی چگونه خواهد بود و آیا او را در ترکیب اصلی دیدار فردا مقابل گل‌گهر قرار می‌دهد یا به صورت تعویضی این هافبک خلاق و بازیساز استقلال به کار گرفته خواهد شد. آن‌چه واضح است این‌که اسماعیلی در فهرست استقلال برای دیدار فردا حضور دارد.

نظر شما