شناسهٔ خبر: 47969298 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

دومین توئیت جنجالی جهانپور پس از ناسزا

اقتصاد نیوز: کیانوش جهانپور به دلیل واکنش های متفاوت به خرید واکسن آسترزنکا در توئیتی نوشت مرحوم شریعتی به خطا جایی دیگر به دنبال پفیوزان تاریخ می گشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد نیوز، کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو مدتی است در توئیتیر حضور تند و تیزی دارد پاسخ های صریح و به گفته منتقدانش بالا به پایین او قبلا نیز پر سر و صدا شد اما دیروز توئیتی منتشر کرد  که با واکنش های زیادی همراه شده است. او نوشت:«-آسترزنکا مورد تایید WHO است چرا نمی آورید؟ آسترزنکا مرجوعی برخی کشورها است چرا می آورید؟ مجوز بدهید آسترزنکا بیاوریم برای کارگران، 250 هزار تومان، هزینه را کارفرما می‌دهد! بعد:چرا آسترزنکا3 دلار! است و واکسن ایرانی 8 دلار؟ مرحوم شریعتی بخطا جای دگر درپی پفیوزان تاریخ می‌گشت.» 

پس از ان این توئیت را اتش در خرمن مافیای واردات دارو عنوان کرد اما موجی از واکنش در توئیتر به راه افتاد و حتی ناسزای او تبدیل به هشتگ شد عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی در پیامی توییتری نوشت: «حتی  اگر بتوان فرض کرد که تصادفات و نبودن واکسن و... ناشی از قصور وکوتاهی یا موانعی خارج از اراده باشد، ولی زشتی کلام مسئولین، آگاهانه و مصداقی از تقصیر آنان است.

اگر آقای روحانی دستور اخراج این مقام وزارت بهداشت و درمان را ندهد، رفتارش متوجه کلیت دولت اوست.»

عطاالله مهاجرانی، وزیر دولت اصلاحات هم نوشت: «دولت در برکناری سخنگوی بی صلاحیت ناخوش آواز، نبایست یک دقیقه هم تأخیر کند. اگر در اداره امور  ناتوانید، درست سخن گفتن که هزینه ای و توانایی ویژه ای نیاز ندارد.»

انتظار می رفت پس از این موج جهانپور کمی سکوت کند تا آتش معرکه سرد شود اما او در بامداد امروز با کوت کردن توئیت قبلی خود نوشت حرف را که زمین بیندازی صاحبش آن را بر می دارد. ای توئیت نشان داد جهانپور قصد کوتاه آمدن ندارد و در حال مقابله است.

 

نظر شما