شناسهٔ خبر: 47969175 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نفرات برتر مسابقات تیروکمان رده های سنی استان تهران مشخص شدند

تهران- ایرنا- رئیس هیات تیروکمان استان تهران گفت: نفرات برتر مسابقات نونهالان و نوجوانان استان تهران به مناسبت ولادت امام رضا(ع) در مجموعه دارآباد پایتخت معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

کتایون طبسی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها به مناسبت دهه کرامت و با شرکت ۳۷ ورزشکار دختر و پسر از ۱۳ باشگاه استان تهران به مدت یک روز (سوم تیرماه) به پایان رسید.

وی با بیان اینکه رقابت ها با حمایت تیروکمان هیات استان و شهرستان اسلامشهر، اداره ورزش و جوانان شمیرانات و مجموعه های دارآباد و تک ناهید ادامه یافت گفت: در بخش کامپوند رده سنی نونهالان مجتبی یوسف اقدم، محمد حسین لک و دانیال صدر کریمی اول تا سوم شدند و در بخش ریکرو نیز النا سادات حسینی، مهسا گلرخ و آرمینا ترابی و راثین مهدیلو، رادمان توکلی و امیر صدرا شیخی ها مقدم جایگاه برتر را بدست آوردند.  

طبسی خاطر نشان کرد: در بخش ریکرو نوجوانان دختر و پسر هلیا یوسفی، ریحانه طالبی و مریم موگویی و نیز سپهر بابایی، بردیا رضایی و معین میرزایی جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.  

رئیس هیات تیروکمان استان تهران اضافه کرد: در بخش کامپوند نوجوانان دختر و پسر نیز به ترتیب هانا رحمانی، کیانا حاجبیان و هلیا خان محمدی و نیز بنیامین قیدر، محمد حسین گلشنی و علی مومنی جایگاه برتر را از آن خود کردند.

طبسی با بیان اینکه تا کنون ۲ سهمیه پارالمپیک توکیو توسط ملی پوشان استان تهران نهایی شده است بیان کرد: اصغر زارعی نژاد و محمد رضا زندی در بخش ریکرو و کامپوند سهمیه استان تهران خواهند بود.

طبسی با اشاره به اینکه ۳۵ مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی در سطح استان تهران دایر است گفت: با وجود این تعداد مجموعه، ورزش تیر وکمان با حجم علاقه مندان بسیار نیازمند حمایت است.

به گفته طبسی هم اینک بیش از ۶۰۰ ورزشکار زن و مرد به صورت سازمان یافته در این هیات فعالیت دارند.

نظر شما