شناسهٔ خبر: 47968938 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

به ریاست طاهری فرماندار شهریار؛

برگزاری جلسه مشترک هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان شهریار

جلسه مشترک هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان شهریار پیرامون بررسی و رسیدگی به شکایت‌های انتخاباتی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه مشترک هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان شهریار با حضور طاهری فرماندار شهریار، دکتر عسگری‌پور دادستان شهرستان شهریار، رفیعی رئیس هیأت نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان و سایر اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه رسیدگی به تخلفات و شکایات انتخاباتی پیرامون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دستور کار قرار داشت‌.

نوراله طاهری فرماندار شهریار در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و حضور اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت در طول چند ماه اخیر و روند برگزاری انتخابات، اظهار کرد: ستاد انتخابات و هیات‌های محترم اجرایی، نظارت شورای نگهبان، نظارت انتخابات شوراهای اسلامی و هیات بازرسی رصد کاملی را در روز انتخابات بر روند برگزاری داشتند.

وی با اشاره به اینکه برخی شکایات نسبت به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی به هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان واصل شده است، گفت: ما پس از انتخابات، شمارش آرا و اعلام نتایج اولیه نسبت به بررسی و رسیدگی تخلفات و شکایات اقدام کردیم و انشالله نتایج آن طی روزهای آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما