شناسهٔ خبر: 47967973 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

انتقاد تند جهانگیری از جهانپور

رکنا: در پی توهین کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت به برخی منتقدان واکسیناسیون کرونا، معاون اول رئیس جمهور از این مقام بهداشتی کشور به شدت انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

اسحاق جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهور طی پی‌نوشتی به سعید نمکی ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر واکسیناسیون رایگان عمومی به عنوان دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق تاکید کرد و گفت: واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق است که بخشی از آن با واردات و بخشی دیگر با تولید داخلی به صورت همزمان در حال انجام است.

به گزارش رکنا، اسحاق جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهور طی پی‌نوشتی به سعید نمکی ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن انتقاد از موضع اخیر کیانوش جهانپور بر واکسیناسیون رایگان عمومی به عنوان دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق تاکید کرد و گفت: واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق است که بخشی از آن با واردات و بخشی دیگر با تولید داخلی به صورت همزمان در حال انجام است.

معاون اول رییس جمهور در ادامه تصریح کرده است: نباید به تقابل نادرست این دو اقدام دامن زد و در عین حال شایسته نیست که به ابهام‌ها و یا حتی انتقاد‌ها در رسانه‌ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد. لازم در این خصوص اقدام مناسب انجام شود.

گفتنی است؛ کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، امروز در صفحه توئیتر خود نوشته بود: «آسترزنکا مورد تایید WHO است، چرا نمی آورید؟ آسترزنکا مرجوعی برخی کشورها است، چرا می آورید؟ مجوز بدهید آسترزنکا بیاوریم برای کارگران، 250 هزار تومان، هزینه را کارفرما می‌دهد! بعد: چرا آسترزنکا 3 دلار (!) است و واکسن ایرانی 8 دلار؟ مرحوم شریعتی به خطا جای دگر درپی پفیوزان تاریخ می‌گشت.»

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما