شناسهٔ خبر: 47967310 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تاریخ عرضه آیفون ۱۳ مشخص شد

Phone Arena

صاحب‌خبر -

اپل می‌خواهد به زودی از نسل جدید گوشی‌های آیفون با ویژگی‌های جدید رونمایی کند. حالا تحلیلگری به نام دن ایوز تاریخ عرضه آیفون ۱۳ – iPhone 13 را اعلام کرده است.

تا به اینجای کار تحلیلگری به نام Dan Ives خیلی از ویژگی‌های مورد انتظار سری جدید گوشی های اپل را فاش کرده است و حالا با توجه به اطلاعاتی که از زنجیره تولید این سری گوشی به دست آورده تاریخ معرفی و عرضه آیفون ۱۳ را نیز اعلام کرده است.

وی در ابتدا اعلام کرد که شاید آیفون ۱۳ با حافظه یک ترابایتی عرضه شود. اما؛ کمی بعد این ادعا توسط منبعی دیگر تکذیب شد. اما حالا این تحلیلگر ادعای پیشین خود را تکرار کرده است و همچنین گفته است که تمامی مدل‌های آیفون ۱۳ به حسگر LiDAR به منظور استفاده در زمینه واقعیت افزوده حقیقی مجهز خواهند شد. علاوه بر این‌ها ظاهراً قرار است شاهد دوربین‌های جدید، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز و باتری‌های بزرگتر باشیم. بنابراین؛ گوشی جدید اپل می‌تواند به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند، اما تاریخ معرفی و عرضه آیفون ۱۳ چه زمانی است؟

تاریخ معرفی و عرضه آیفون ۱۳

تاریخ عرضه آیفون 13 تاریخ عرضه آیفون 13

  • رویداد معرفی آیفون ۱۳: ۲۳ شهریور ماه
  • تاریخ عرضه آیفون ۱۳: ۲ مهر ماه

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده از Ives، اپل می‌خواهد نسل جدید آیفون‌های خود را در هفته سوم سپتامبر معرفی کند و نگاه سریعی به تقویم ما را به سه‌شنبه، ۲۳ شهریور به عنوان تاریخ احتمالی می‌رساند.

همچنین انتظار می‌رود که از ۲۶ شهریور ماه پیش فروش آیفون ۱۳ آغاز شود و در ۲ مهر ماه نیز به بازار عرضه گردد. زیرا؛ معمولاً اپل ترکیب سه شنبه-جمعه-جمعه پاییز را برای آیفون‌های جدید خود انتخاب می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از منابع مرتبط با زنجیره تأمین اپل در آسیا،‌ این شرکت انتظار دارد که مدل iPhone 13 به عنوان پرفروش‌ترین گوشی این سری باشد و حدود ۴۵ درصد از سفارش‌های اولیه اپل در سه ماهه سوم سال جاری میلادی را به خود اختصاص داده است.

انتظار می‌رود که میزان سفارش اپل برای هر ۴ مدل آیفون ۱۳ در نیمه دوم سال جاری میلادی بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون دستگاه باشد که البته طبیعتاً بخش زیادی از آن‌ها به سه ماهه چهارم تعلق خواهد داشت.

همچنین گفته می‌شود که اپل برای نیمه دوم سال میلادی جاری حدود ۲۰ میلیون گوشی بیشتر از سری آیفون ۱۲ را به تأمین کنندگان خود سفارش داده است. ظاهراً؛ آن‌ها خیلی به آیفون ۱۳ خوشبین هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما