شناسهٔ خبر: 47962037 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جنجال آفرینی داور بازی برزیل - کلمبیا در کوپا آمه‌ریکا

داور بازی تیم‌های ملی برزیل و کلمبیا در دور سوم بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آمریکای جنوبی جنجال‌ساز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی بامداد امروز (پنجشنبه) تیم‌های ملی برزیل و کلمبیا در دور سوم رقابت‌های مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا که با پیروزی 2 بر یک برزیلی‌ها خاتمه یافت با یک جنجال بزرگ از سوی داور بازی، نستور پیتانا همراه شد.

برزیلی‌ها تا دقیقه 78 در خاک خود مقابل کلمبیا تن به شکست داده بودند تا اینکه پاس نیمار به صورت اتفاقی به پیتانیا برخورد کرد و تغییر مسیر داد تا توپ به روبرتو فیرمینو برسد و او هم گل تساوی را بزند. در حالی که پیتانیا طبق قوانین می‌بایست به دلیل تأثیرگذاری‌اش در تغییر روند گردش توپ، بازی را متوقف و با دراپ‌بال آن را از سر می‌گرفت، چنین تصمیم از سوی او اتخاذ نشد و همین خشم بازیکنان کلمبیا را برای چندین دقیقه بعدی بازی به همراه داشت. برزیلی‌ها از جو روانی که علیه کلمبیا به وجود آمده بود استفاده کردند و در دقیقه دهم وقت‌های اضافه توسط کاسمیرو گل دوم را هم زدند تا مانع از پیروزی تاریخی کلمبیایی‌ها شوند.

رینالدو روئدا سرمربی تیم ملی کلمبیا در این باره گفت: دو گل برزیل در شرایطی متفاوت رقم خوردند. در مورد گل اول من فکر می‌کنم که کاری که داور انجام داد باعث از بین رفتن تمرکز بازیکنان‌ما شد. برزیل باید راهی برای بازگشت به بازی پیدا می‌کرد  با تملک توپ خوبش که داشت و بازیکنان تعویضی‌اش که تأثیرگذار ظاهر شدند، نیمه دوم متفاوتی را رقم زد.

برزیلی‌ها با کسب سومین برد متوالی‌شان در کوپا آمه‌ریکای سال 2021 به عنوان اولین تیم از گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

 

انتهای پیام/

 
 

نظر شما