شناسهٔ خبر: 47955590 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

زمان احتمالی حضور شیخ دیاباته مشخص شد

مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند زمینه حضور شیخ دیاباته در ایران را فراهم کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از خبرگزاری مهر، باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت مهاجم بلندقامت خود اعلام کرد: «دیاباته بعد از تعطیلات لیگ، به مدت ۱۰ روز راهی مرخصی شد. پس از ۳ روز از ترک ایران توسط دیاباته، ستاد مبارزه با کرونا قانونی را مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع ۱۳ کشور به ایران را ابلاغ نمود که در این فهرست نام فرانسه هم دیده می‌شد.

باشگاه استقلال بعد از این اتفاق اقدامات خود را برای بازگشت دیاباته انجام داد و بعد از بیش از ۱۰ روز ویزای این بازیکن صادر شد.

بعد از صدور ویزا، به این بازیکن موضوع را اعلام کردیم. در ادامه این بازیکن راهی فرودگاه شد و با مدارک ارسالی از سوی باشگاه استقلال توانست کشورش را به مقصد ترکیه ترک کند. در ترکیه اما دستورالعمل فوق مانع از پرواز این بازیکن به تهران شد و به دلیل تعطیلی روز جمعه و همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری، امکان حل موضوع از داخل ایران نبود و به همین دلیل او دوباره به فرانسه برگشت.

با این‌حال روز گذشته اعلام شد که ممنوعیت فوق به شرط ارائه تست PCR از سوی مسافران ملغی شده و به همین دلیل مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند ظرف یکی دو روز آتی دیاباته به ایران بازگردد.

گفتنی است که در روزهای گذشته نیز دیاباته با مسئولان استقلال ارتباط مستمری داشته است.»

نظر شما