شناسهٔ خبر: 47936924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کلنگ ساخت سه واحد آموزشی در دلگان سیستان و بلوچستان به زمین زده شد

زاهدان- ایرنا- کلنگ ساخت سه واحد آموزشی و یک سالن ورزشی با حضور مشاور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان و جمعی از مسوولان این شهرستان به زمین زده شد.

صاحب‌خبر -

مشاور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: کلنگ ساخت این فضاهای آموزشی با هدف رفع محرومیت‌ها و ایجاد فضاهای آموزشی بیشتر جهت استفاده دانش آموزان دلگانی در شهر گلمورتی این شهرستان به زمین زده شد.
مهدی عیدوزهی افزود :این واحدهای آموزشی هرکدام با زیربنای ۵۱۶ متر مربع با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه قدس جنوب کشور و اداره‌کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس در شهر گلمورتی ساخته می‌شود.
وی همچنین به رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی مدارس سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ مشکل سرویس بهداشتی تمامی مدارس سطح استان نیز حل خواهد شد.
همچنین کلنگ ساخت یک سالن ورزشی در روستای شهرک خسرین دلگان با حضور مشاور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ،فرماندار و جمعی از مسوولان به زمین زده شد.
فرماندار دلگان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با تلاش، پیگیری و همکاری سازمان نوسازی کلنگ ساخت یک سالن ورزشی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و با زیربنا ۸۰۷ مترمربع از محل منابع ملی در روستای خسرین شهرستان این شهرستان به زمین زده شد.

مجتبی شجاعی بیان کرد:عملیات ساخت این واحدهای آموزشی و همچنین سالن ورزشی از هفته آینده در دلگان آغاز خواهد شد.

مشاور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست شورای اداری دلگان  قول ساخت یک واحد اموزشی ۹ کلاسه با همکاری مدیرکل سازمان نوسازی استان هرمزگان و همچنین سیستان و بلوچستان و استان کرمان در دلگان داده شد.

نظر شما