شناسهٔ خبر: 47936776 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

رصد بازار لوازم خانگی؛

قیمت پرفروش ترین ماشین لباسشویی های بازار

در این گزارش فهرستی از پرفروش ترین ماشین های لباسشویی بازار جمع آوری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز ، ماشین لباسشویی امروزه یکی از مهم‌ترین ملزومات زندگی به حساب می‌آید که ضمن شست‌وشوی آسان و سریع، در مصرف آب نیز صرفه‌جویی می‌شود. برای خرید ماشین لباسشویی، مشخصاتی مانند برند، مدل، وزن قابل تحمل، گارانتی و مواردی از این دست اهمیت فراوان دارد. اما مهم‌ترین ویژگی‌ برای بسیاری از خریداران، قیمت ماشین لباس‌ شویی است.

به دلیل نوسانات ارزی قیمت لوازم خانگی در کشور اغلب افزایشی بوده است و ماشین های لباسشویی نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند.

در میان برندهای خارجی، برندهای ال‌جی، بوش و سامسونگ از برندهای اصلی و پرطرفدارتر محسوب می‌شوند و برندهای ایرانی اسنوا و پاکشوما و آبسال نیز نسبت به دیگر برندهاحضور جدی‌تری در بازار لوازم خانگی دارند و هم از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

رصد بازار نشان می دهد ماشین لباسشویی ماشین لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل WM7000 ظرفیت 6 کیلوگرم  با قیمت 1 میلیون و 1888 هزار تومان را می توان یکی از ارزان‌ترین ماشین لباسشویی بازار دانست که در ردیف پرفروش ترین مدل های لباسشویی قرار دارد.

ماشین لباسشویی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407 ظرفیت 9 کیلوگرم را  می توان با قیمت 12 میلیون و 700  هزار تومان خریداری کرد.

در ادامه لیستی از پرفروش ترین ماشین های لباسشویی از فروشگاه های آنلاین جمع آوری شده است؛

لباسشویی

 

نظر شما