شناسهٔ خبر: 47936721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رهاسازی ۳ مصدوم گرفتار در ارتفاعات روستای قره گل از توابع قطور شهرستان خوی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از رهاسازی سه نفر مصدوم گرفتار در ارتفاعات روستای قره گل از توابع در شهرستان خوی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، امیر جعفرزاده اظهار داشت: برابر تماس مرکز ۱۲۵ با کنترل عملیات استان مبنی بر پشتیبانی عملیات رهاسازی افراد گرفتار شده در ارتفاعات روستا، یک تیم کوهستان به تعداد ۶ نفر با به همراه داشتن تجهیزات کوهستان بعد از دریافت مجوز از مرکز کنترل و عملیات استان به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه در ۸۰‌کیلومتری محور خوی - قطور و برای چوپانان در حال چرای گوسفندان اتفاق افتاده بود که طی این حادثه چوپانان طی سقوط گوسفندان به دره  برای نجات آنان وارد دره شده که ۳ نفر از آنان سقوط کرده و دچار آسیب شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ۲ نفر از افراد محصور شده قبل از رسیدن عوامل امدادی توسط منابع محلی رهاسازی شده و یک چوپان نیز با سقوط به عمق ۲۵ کیلومتری دچار مصدومیت شده بود.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: امدادگران با ایجاد کارگاه برای دسترسی به مصدوم و نجات وی، اقدام کرده و پس از انجام اقدامات اولیه و تثبیت مصدوم، با استفاده از تجهیزات کوهستان فرد را رهاسازی کردند که بعد از طی ۳۰۰ متر وی را به نقطه امن انتقال و از طریق آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شد.

انتهای پیام/

نظر شما