شناسهٔ خبر: 47936665 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو منتخب شورا:

خدمات شهری باید به حاشیه شهر ایلام منتقل شود

عضو منتخب دوره ششم شورای شهر ایلام گفت: ساماندهی نقاط حاشیه شهر در اولویت برنامه‌های شورای آینده است زیرا به آن توجه نشده و باید خدمات شهری را به حاشیه شهر نیز منتقل کرد.

صاحب‌خبر -

سعید انوری پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از روز اول با شعار همه جمعیت شهر ایلام باید به دنبال رفع مشکلات این شهر باشد، در انتخابات دوره ششم شورای اسلامی شهر ایلام ثبت نام کردم زیرا معتقدم شهر همانند انسان دو بعد جسمی و روحی دارد؛ جسم شهر شامل زیرگذر، روگذر، خیابان و پارک بوده و شهروندان روح شهر هستند.

وی با بیان اینکه باید در حوزه‌های نشاط اجتماعی و فرهنگی فعالیت‌هایی انجام شود، تاکید کرد: در کنار ارتقای مسائل زیربنایی و عمرانی باید روی بهبود مسائل فرهنگی پافشاری کنیم. سال‌ها حوزه فرهنگ شهرداری ایلام کارآمد نبوده و باید معاونت فرهنگی شهرداری را احیا کنیم تا به یکی از مهم‌ترین معاونت‌ها تبدیل شود. با کار فرهنگی می‌توان نشاط اجتماعی به جامعه تزریق کنیم.

عضو منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر ایلام با بیان اینکه باید دنبال تحقق شهر انسان محور باشیم، تصریح کرد: باید با ارتقای زیرساخت‌های رفاهی، امکان پیاده روی و ورزش را برای شهروندان آسان کنیم البته ساماندهی نقاط حاشیه شهر در اولویت است زیرا به آن توجه نشده و باید خدمات شهری را به حاشیه شهر نیز منتقل کرد.

وی با اشاره به نقاط ضعف دوره پنجم، تاکید کرد: باید در شورای ششم همگرا و هماهنگ‌تر حرکت کرده و به حاشیه‌ سازی‌های پیرامون مدیریت شهری توجه نکنیم زیرا مردم خط قرمز ما هستند و پرداختن به حواشی مشکلات مردم را حل نمی‌کند.

انوری پور اضافه کرد: در شورای گذشته مسائل حاشیه‌ای زیاد بود از آنجایی که مردم اعضای شورا را انتخاب کردند باید پیام‌رسان آنها باشیم نه پیام‌رسان مسائل شخصی یا موضوعات یک طیف خاص؛ شورای شهر باید در اتاق شیشه‌ای تصمیم‌گیری کند و مصوبات شورا را با حضور معتمدین منطقه و ناظرین مردمی انجام دهد که در شورای گذشته به این نکات توجه نشده بود البته اعضای دوره پنجم خدمات خوبی ارائه کردند.

نظر شما