شناسهٔ خبر: 47936436 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صحنه جالب سورپرایز کردن همسایه در روز تولد دخترش!

همسایه خوب، در روز تولد دختر همسایه اش با هدیه‌ای کوچک او را غافلگیر و خوشحال کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،« هر کجا که انسانی وجود داشته باشد، فرصتی برای یک مهربانی وجود دارد.» این کلمات چندین سال پیش توسط «سنکا»، یک فیلسوف رومی نوشته شد. کلیپی که به تازگی توسط یک شهروند آمریکایی منتشر شده نمونه بارز این ادعاست. این کلیپ نشان می‌دهد چگونه یک مادر و پسر جوان با یک تبریک ساده و هدیه‌ کوچک، یکی از بهترین روز‌های زندگی همسایه شان را به روزی بیادماندنی و دلپذیر تبدیل می‌کنند. جالان و مادرش با وجود آنکه آشنایی زیادی با همسایه خود نداشتند با تبریک روز تولد دخترش و دادن یک کادو کوچک، پدر وی را غافلگیر کردند.

این ویدئو اولین بار در صفحه فیسبوک شرکت رینگ منتشر شد. در شرح این ویدئو آمده است: «جالان و مادرش متوجه یک تابلوی در حیاط خانه همسایه شان شده بودند که روی آن نوشته شده بود: هونک (صدای بلند موزیک)، به خاطر تولد دخترم است. این مادر و پسر با آنکه دختری را که روز تولدش بود نمی‌شناختند به فروشگاه محلی رفتند و برای او یک کادو که شامل شکلات و کارد تبریک بود تهیه کردند. آن‌ها با این عمل خود همسایه شان را غافلگیر کردند.»

بیشتر بخوانید

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۵ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با بازخورد مثبت کاربران همراه بود و بسیاری آن را عملی زیبا توصیف کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «مطمئنم این مادر به شکلی درست و اصولی پسرش را تربیت کرده است. مهربان و انساندوست، آدم‌هایی که در جهان امروز بیشتر به آن‌ها نیاز داریم.»

<div id="video-display-embed-code_14178455"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7794946/14178455?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما