شناسهٔ خبر: 47936248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

شهرداری بندرعباس چهارشنبه در خانه از فولاد نوین اهواز میزبانی می‌کند

 بندرعباس- ایرنا- تیم فوتبال شهرداری بندرعباس درهفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور چهارشنبه دوم تیرماه در ورزشگاه خلیج فارس این شهر میزبان فولاد نوین اهواز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، شهرداری بندرعباس و فولاد نوین اهواز هرکدام با  ۲۶ امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در مکان‌های نهم و دهم جدول رده بندی گروه اول هستند و ۲ تیم در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز هستند.

هر ۲ تیم شهرداری بندرعباس و فولاد نوین اهواز هیچ امیدی برای صعود به لیگ یک و مرحله پلی آف ندارند و باید برای ماندن درلیگ دسته دوم تلاش کنند.

جدول رده بندی گروه اول لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به گونه‌ای است که در سه بازی باقی مانده در بالای جدول تیم شهرداری همدان شانس بیشتری برای صعود مستقیم به لیگ یک دارد.

البته تیم‌های «ویستا توربین تهران»، «مس نوین کرمان» و «علم و ادب تبریز» هم این شانس را دارند که به صورت مستقیم به لیگ یک صعود کنند و کارشان به پلی آف نکشد.

در قسمت پایانی جدول رده‌ بندی گروه اول تیم نفت و گاز گچساران با ۱۷ امتیازی که دارد شانس بسیار کمی برای ماندن در رقابت‌های لیگ دسته دوم دارد.

تیم‌های نهم تا سیزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور هم اگر کمی لغزش داشته باشند امکان این که لیگ دسته دوم را از دست بدهند، وجود دارد.

شاگردان حسن اشجاری در تیم شهرداری بندرعباس اگر بتوانند در بازی پیش روی با فولاد نوین اهواز به برتری دست پیدا کنند، خطر سقوط را کمتر احساس می‌کند.

نظر شما